رئیس پردیس صنعتی شهدای هویزه عنوان کرد

کسب بالاترین ضریب مقالات ISI توسط پردیس صنعتی هویزه

رئیس پردیس صنعتی شهدای هویزه با تشریح مهم‌ترین فعالیت‌های این پردیس، گفت: در حوزه پژوهش فعالیت خوبی داریم و بالاترین ضریب را در بین دانشگاه‌های استان در مقالات ISI کسب کردیم.

ابراهیم فرشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات آموزشی این پردیس در سال گذشته، اظهار کرد: یکی از ضروری‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته با توجه به اهمیت آموزش مجازی، ارتقای سامانه‌های آموزش غیرحضوری بود و به این دلیل میزان قطعی سامانه خوشبختانه پایین بود.

وی با اشاره به شبیه‌سازی کلاس‌های عملی، افزود: برای افزایش تاثیر و بازدهی کلاس‌های عملی، مدرسان به صوت حضوری در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند و برای دانشجویان توضیحات را به صورت عملی ارائه می‌دهند.

رئیس پردیس صنعتی شهدای هویزه با اشاره به تجهیز آزمایشگاه‌های این پردیس تصریح کرد: با وجود تعطیل بودن دانشگاه‌ها، بیش از ۲ میلیارد تومان برای آزمایشگاه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با صنعت و دانشگاه، سرمایه‌گذاری شد.

فرشیدی در پایان با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های پژوهشی صورت گرفته، بیان کرد: در حوزه پژوهش نیز دانشگاه ما فعالیت خوبی دارد و بالاترین ضریب را در بین دانشگاه‌های استان در مقالات ISI کسب کرد. همچنین به صورت میانگین از میان هر چهار استاد، یک استاد طرح تحقیقاتی خارج از دانشگاه و در راستای ارتباط با صنعت و دانشگاه انجام داده که امتیاز خوبی است. یکی از اعضای هیات علمی نیز جزو محققان برتر یک درصد دنیا شد و یک عضو هیات علمی دیگر به عنوان پژوهشگر برتر استانی معرفی شد.

به گزارش ایسنا، با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اخیرا دانشگاه صنعتی شهدای هویزه به پردیس صنعتی شهدای هویزه تغییر کرده و به دانشگاه شهید چمران اهواز ملحق شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400011506133
  • خبرنگار : 50300