1400 کلاس درس در استان کرمان هنوز بخاری نفتی دارند

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با بیان اینکه ۱۴۰۰ کلاس درس باقیمانده تا همه بخاری‌های نفتی از مدارس سراسر استان کرمان جمع شود، ابراز امیدواری کرد: در سال ۱۴۰۰ جشن حذف بخاری های نفتی را برگزار می کنیم.

 "سیدمحمد واعظی نژاد" در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه پروژه های فعال و نیمه تمام نوسازی مدارس از سال ۹۸ فعال شده‌اند، عنوان کرد: مهرماه ۱۴۰۰ انقلابی در تحویل مدارس خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ۱۴۰۰ کلاس درس باقیمانده تا همه بخاری‌های نفتی از مدارس سراسر استان کرمان جمع شود، ابراز امیدواری کرد: در سال ۱۴۰۰ جشن حذف بخاری های نفتی و استانداردسازی کلاس های درس و سیستم های گرمایشی و سرمایشی استاندارد را خواهیم گرفت.

 مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اعلام این که رشد بسیار خوبی در جذب مشارکت خیرین داشتیم، تصریح کرد: باید پیگیری کنیم تا در کنار این رشد جذب تعهدات خیرین 100 درصد محقق شود و بتوانیم با تزریق سهم دولت مدارس خیرساز را که شروع کرده ایم به پایان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۵۵۰ کلاس درس به سیستم استاندارد سرمایشی و گرمایشی مجهز شده اند، بیان کرد: طراحی مدارس جدید با رویکرد توسعه هنرستان ها و مهارت آموزی در اولویت برنامه های اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در سال جدید قرار دارد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400011506071
  • خبرنگار : 50189