رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی خبر داد:

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی با تشریح محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز، گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ و نیم صبح فردا اعمال می‎شود.

سرهنگ یونس منفرد، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که شهروندان تبریزی محدودیت‌های اعلام شده را مدنظر قرار دهند، اظهار کرد: از ساعت ۶ و نیم صبح تا اتمام راهپیمایی و مراسم ۲۲ بهمن تبریز، تردد خودرو و موتور سیکلت در محدوده‌های اعلام شده ممنوع بوده و خواستار همکاری شهروندان عزیز در این رابطه هستیم.

وی با تشریح مسیرهای ترافیکی محدود شده، افزود: محدودیت‌های ترافیکی از سمت چایکنار شامل پل‌قاری به سمت خاقانی و میدان دانشسرا بوده و همچنین کوچه‌ حرمخانه و سایر کوچه‌های واقع شده در این محدوده به سمت خیابان جمهوری ممنوعیت تردد دارند.

وی با اشاره به این‌که از میدان دانشسرا به سمت خیابان جمهوری نیز محدودیت تردد برقرار خواهد بود، ادامه داد: از مسیر راسته کوچه به سمت میدان نماز و همچنین از سمت چهاراه فلسطین-خیابان جمهوری به سمت میدان نماز محدودیت تردد لحاظ خواهد شد.

منفرد با اشاره به برقراری محدودیت‌های ترافیکی از مسیر سه‌راه فردوسی به سمت خیابان جمهوری و سه راهی امین، یادآور شد: از مسیر خیابان تربیت به سمت خیابان جمهوری نیز محدودیت لحاظ شده و در میدان ساعت و ارتش شمالی نیز محدودیت تردد خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این‌که شهروندان عزیز توجه داشته باشند که تردد خودرو و موتور سیکلت در این مسیرها ممنوع است، بیان کرد: خیابان گجیل به سمت محققی و همچنین خیابان شریعتی شمالی که یک طرفه هستند دارای محدودیت تردد بوده و عوامل انتظامی در این محدوده‌ها حضور خواهند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۰:۱۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 00062155533
  • خبرنگار : 50005