معاون استاندار لرستان:

بانک‌ها تسهیلات صنایع تولیدی را هرچه سریع‌تر پرداخت کنند

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: بانک‌ها تسهیلات مورد نیاز صنایع تولیدی را هرچه سریع‌تر پرداخت کنند.

مسلم مرادی در جلسه شورای بانک‌ها که ۲۱ دی‌ماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تکلیف ما بر پایه خدمت‌رسانی و روحیه جهادی است.

وی تصریح کرد: در چند سال گذشته دولت‌ها برای ایجاد اشتغال پرداخت وام داشتند که اگر این وام‌ها به‌درستی مدیریت می‌شد در حال حاضر هیچ بیکاری وجود نداشت.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: با تمام مشکلاتی که در دولت‌های گذشته و این دولت وجود داشته و دارد برای ایجاد اشتغال اقدام به ارائه تسهیلات می‌کنند.

مرادی اضافه کرد: با توجه به اینکه بروجرد قطب صنعتی لرستان است انتظار می‌رود بانک‌ها تسهیلات صنایع و واحدهای تولیدی را هرچه سریع‌تر پرداخت کنند.

وی بیان کرد: قرارگاه پشتیبانی و رفع موانع تولید در شهرستان تشکیل شده که خیلی از مسائل را می‌توان مرتفع کرد. رفع موانع باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: بانک‌ها برای رفع مشکلات نقش بسیار قوی دارند و می‌توانند برای حل مشکلات راهکار ارائه دهند.

مرادی عنوان کرد: انتظار می‌رود بانک‌های بروجرد در قرارگاه پشتیبانی و رفع موانع تولید همکاری کرده تا بخشی از مشکلات اشتغال در شهرستان برطرف شود.

وی اظهار کرد: خدماتی که ارائه می‌شود باید شکل بهتری به خود گرفته و خدمات‌رسانی و تکریم ارباب‌رجوع سرعت بگیرد و بیشتر و با رأفت و مهربانی با مردم برخورد شود.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: در جلسات بعدی عملکرد بانک‌ها به‌صورت فایل ارائه شود و سه بانکی که بیشترین رضایت و عملکرد را داشته باشند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۲ دی ۱۴۰۱ / ۰۰:۴۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 00062131922
  • خبرنگار : 50175