به گزارش ایسنا، شمسالدین فرزادیپور در نشست خبری گفت: از ابتدای سال تا ککنون سه رویداد مهم در حوزه نقل و انتقال مسافر رخ داده است که دو تای آنها بر عهده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بود. انتقال حجاج مبحث مهمی بود که در شرایطی که خیلیها انتظار نداشتند با این کیفیت انجام شود این مهم اتفاق افتاد و دیگری رکورد ویژه پروازهای عتبات عالیات بود که با کمترین تنش عملیاتی انجام شد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این شرکت در ایام جام جهانی ۱۵۵ پرواز به قطر اختصاص داد، گفت: بخش زیادی از این بلیتها به صورت چارتری و بخشی بهصورت مستقیم فروخته شد. دراین مدت ۱۷ هزار و ۹۰۰ صندلی ارائه دادیم که ۱۱ هزار و ۷۰۰ صندلی فروخته شد. حجم کار بسیار زیاد بود که با همراهی همکاران در شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، شرکت فرودگاهی امام خمینی و سازمان هواپیمایی کشوری این پروازها به شایستگی انجام شد.
فرزادیپور با بیان اینکه هدف ما ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است، تصریح کرد: ما در شرکت هما به عنوان یک شرکت خدماتی یک هدف بیشتر نداریم و آن ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است و تا زمانی که به این مهم دست پیدا نکنیم فعالیت را ادامه میدهیم.
وی با بیان اینکه رضایت مشتری مهمترین موضوعی است که به دنبال آن هستیم، گفت: در تحول سیستم رسانه و وبسایت هما علاوه بر تسهیل فروش و خدمات اطلاعرسانی جامع در حوزه سفر هوایی، درصددیم دو امکان sky gift ویژه مشتریان پرتردد و sky kid ویژه مسافران خردسال را ایجاد کنیم.
مدیرعامل شرکت هما خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به نحو شایسته برای ما اهمیت دارد، مبحثی که مغفول مانده، نقل و انتقال بیماران از نقاط مختلف به مراکز درمانی است که امیدواریم بستر آن به زودی فراهم شود تا بیماران در شرایط درست و شایسته به مراکز درمانی معتبر منتقل شوند.
انتهای پیام