به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، دبیرخانه «دومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نشر» از استقبال گسترده پژوهشگران از این کنفرانس خبر داد و اعلام کرد، مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این رویداد علمیپژوهشی تا پایان اردیبهشتماه ۱۴۰۱ تمدید شدهاست.
براساس اعلام دبیرخانه، شرکت و ارائه مقاله در کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نشر، بدون هزینه ثبتنام است و چکیده مقالات پذیرششده در این کنفرانس نیز در پایگاههای علمی معتبر نظیر ISC و SID نمایه میشود.
محور اصلی این کنفرانس که به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه علموفرهنگ برگزار میشود، آثار پژوهشی مرتبط با حوزه نشر اعمّ از فرصتها و چالشهای نشر دانشگاهی، اقتصاد و بازاریابی نشر، سیاستگذاری نشر، مخاطبشناسی، نیازسنجی و تولید محتوا، مالکیت فکری، حقوق معنوی و اخلاق حرفهای در نشر، فناوریهای نرم و سخت در چاپ و نشر، نشر الکترونیک و تولید محتوای دیجیتال، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کتابداری، علم اطلاعات و دانششناسیست.
بخش ویژه این کنفرانس نیز با عنوان «ادبیات معاصر ایران؛ ابعاد فرهنگی» است که محورهای فرهنگ عامّه و ادبیات فولکلور، نظریه و روش پژوهش در ادبیات معاصر، جریانشناسی شعر معاصر، جریانشناسی نثر معاصر، ادبیات پایداری و مقاومت، ابعاد فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان، نقد ادبی و روایتشناسی، ترجمه و ادبیات معاصر و ترویج زبان و ادب فارسی را در برمیگیرد.
علاقهمندان برای شرکت در دومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نشر باید چکیده مقاله خود را در ۲۰۰ تا ۲۵۰ کلمه تا تاریخ ۳۱ اردیبهشتماه از طریق پایگاه اینترنتی این کنفرانس به نشانی http://pubconf.isba.ir ارسال کنند. همچنین آنها برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد میتوانند به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی http://pubconf.isba.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۵۲۷۲۷ تماس بگیرند.
انتهای پیام