سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز درگذشت حجت الاسلام شفیعی را تسلیت گفت

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن شفیعی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان و این دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در متن پیام دکتر علی‌محمد آخوندعلی آمده است:

"انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی و نابهنگام حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای سید محسن شفیعی مسئول محبوب و عزیز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان همه‌ی ما را مبهوت و عزادار نمود.

از دست دادن فرهیخته‌ای دانشمند چون ایشان حقیقتاً مصداق بارز ثلمه در اسلام است. مشارالیه پدر معنوی دانشگاهیان خوزستان، اعم از استاد، دانشجو و همیاران علمی بود.
مرحوم مغفور بدون شک تمام عمر گران‌قدر خود را در راه جهاد علمی در دو سطح جامعه و دانشگاه صرف نمود و راهنما و مراد همه‌ی کسانی بود که به هر دلیل به راهنمایی و همراهی ایشان نیاز داشتند. ثمره‌ی عمر شریف و نه چندان بلند ایشان به بار نشستن ارزش‌های اسلامی و انسانی و پرورش انسان‌های شایسته‌ای است که در ارکان دانشگاه‌های استان و مساجد، نقش‌محوری در توسعه فرهنگ اخلاق و دین‌مداری دارند.

اینجانب این ضایعه‌ی جان‌گداز را به حضرت آیت ا... شفیعی، بیت شریف ایشان، همه‌ی دانشگاهیان و مردم شریف استان خوزستان عرض تسلیت دارم و از خدای بزرگ علو درجات برای ایشان و صبر و سکینه الهی  برای بازماندگان مسِئلت می‌نمایم."

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 00061919278
  • خبرنگار : 50300