فرماندار ورامین: 

زیر ساخت‌های موجود در ورامین در شأن مردم نیست

فرماندار ورامین گفت: مسئولان گذشته تمامی تلاش خود را برای پیشرفت و رفع مشکلات مردم به کار برده اند، اما وضعیت الان شهر در شأن مردم نیست و باید برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش شود.

مجید درویشی ظهر ۱۴ دی ماه در جلسه با اعضای شورای شهر ورامین طی سخنانی اظهار کرد: برای هم افزایی هر چه بیشتر فرمانداری و شورای شهر ، جلسات ‌مختلف و متعدد در راستای پیشرفت و توسعه شهر باید انجام شود.

نماینده عالی دولت در ورامین با اشاره به تمرکز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در آستانه بودجه نویسی عنوان کرد: در تکمیل پروژه های شهری باید اولویت بندی شود که در این راستا با توجه به اهمیت کمربندی جنوبی شهر، باید در بودجه سال ۱۴۰۱ شورای شهر به این پروژه اهتمام ویژه داشت.

این مقام مسئول افزود: در موضوع سرانه های ورزشی در شهر به شدت کمبود وجود دارد که باید در این خصوص برای حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در این راستا تسهیل ایجاد شود تا شهروندان از سرانه های ورزشی، تفریحی و فرهنگی برخوردار شوند.

درویشی با اشاره به هماهنگی هر چه بیشتر فرمانداری و شورای شهر افزود: فرمانداری و شورای شهر به عنوان دو بال اصلی در جهت پیشبرد اهداف باید با یک دیگر همگام باشند؛ چرا که اگر این اتفاق صورت نگیرد، در پیشبرد اهداف موفق نخواهیم بود.

فرماندار ورامین ضمن اشاره به امید آفرینی در بین مردم اظهار کرد: فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت و شورای شهر به عنوان نماینده‌ مردم وظیفه ایجاد امید و انگیزه را در بین مردم باید دنبال کنند، که این جز با تلاش این دو مجموعه برای رفع مشکلات مردم حاصل نخواهد شد. 

این مقام مسئول در ادامه افزود: با توجه به بومی بودن مسئولان ورامین به ویژه فرمانداری ، شورای شهر و شهرداری ، انتظار مردم از مسئولان مضاعف است که به موضوعاتی مانند پروژه های زیر بنایی ، ارتقای سرانه ها و جذب سرمایه گذار بپردازد.

فرماندار ورامین خاطرنشان کرد: مسئولان گذشته تمامی تلاش خود را برای پیشرفت و رفع مشکلات این مردم به کار برده‌اند، اما وضعیت الان شهر به خصوص در حاشیه شهر در شأن مردم انقلابی و با پیشینه هزاران ساله ورامین نیست و ما باید تمامی تلاش خود را برای تحقق اهداف، رسیدن به نقطه مطلوب و ساختن شهری که در شأن مردم دیار ۱۵ خرداد باشد به کار ببندیم.

وی در پایان سخنان خود با پیشنهاد به شورای اسلامی شهر ورامین برای اجاره سالانه اماکن ورزشی اداره ورزش تصریح کرد: با توجه به اعتبارات شهرداری در سرفصل ورزشی استخر و سالن های ورزشی شهر را از اداره ورزش در راستای ماده ۸۸ تحویل بگیرد، تا ضمن حفظ و نگهداری‌ مطلوب این اماکن به ویژه استخر کوثر، نسبت به خدمات دهی به هیئات ورزشی اقدام کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 00061859399
  • خبرنگار : 50291

برچسب‌ها