یک مسئول در وزارت کار خبر داد:

موضوعات اشتغال و تعاونی‌ها، صدرنشین شکایات مردمی

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: بیشترین شکایاتی که از سوی مردم مطرح می‌شوند مربوط به اشتغال، کارآفرینی و تعاونی‌هاست.

مهری طالبی‌دارستانی، در حاشیه ملاقات مردمی و چهره به چهره با مردم لرستان، اظهار کرد: در جریان سفرهای استانی با اقشار مختلف جامعه هدف این وزارتخانه چون بازنشستگان، افراد دارای معلولیت، کارگران و فعالان در تعاونی‌ها، متقاضیان وام و کارآفرینی دیدار می‌کنیم.

وی افزود: با تأکید دکتر عبدالملکی، بنده به عنوان مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع به عنوان دو نماینده تام‌الاختیار در سفرهای استانی حضور پیدا می‌کنیم و شکایات، درخواست‌ها و مطالبات مردمی را بررسی و پیگیری می‌کنیم.

طالبی‌دارستانی درباره فرآیند کار، بیان کرد: مردم درخواست‌های خود را در یک متن ارائه می‌دهند، درخواست به مسئول مربوطه استانی ارجاع داده می‌شود، براساس نظر کارشناسی آنان دستور پیگیری و حل مشکل مردم برطرف شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در سامانه سامد ثبت شده و پس از آن پیگیری می‌شود تا در بازه زمانی مشخص مشکل افرادی که مراجعه کرده‌اند حل شود.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: براساس ارزیابی‌های انجام شده در سطح استان‌ها سرمایه‌های سرگردان و فرصت‌های شغلی فراوانی وجود دارد که متأسفانه به درستی اختصاص داده نمی‌شوند و باید در این زمینه برنامه‌ریزی درست صورت بگیرد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۸ آذر ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 00061838280
  • خبرنگار : 50176