تاپ سه رسانه دیگر

  • خون شهید رئیسی رسانه او شد

    خون شهید رئیسی رسانه او شد

    «خون مطهر شهید رسانه شد؛ مهم‌ترین رسانه اسلام، خون شهید بوده است. خون سیدالشهدا اسلام را احیا کرد. خون شهید رئیسی هم رسانه او شد و ان‌شاءالله مزد اخلاص او این خواهد شد که از این پس و به برکت شهادتش، زنده‌تر از قبل می‌شود.»

  • سروده افشین علا برای مادر سیدابراهیم رئیسی

    سروده افشین علا برای مادر سیدابراهیم رئیسی

    افشین علا تازه‌ترین سروده خود با عنوان «آن دست پر چروک» شعر خود را به مادر شهید سید ابراهیم رئیسی تقدیم کرد.

  • خاطره متفاوت مسعود ده‌نمکی از رئیس‌جمهور شهید

    خاطره متفاوت مسعود ده‌نمکی از رئیس‌جمهور شهید

    مسعود ده‌نمکی در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی طی یادداشتی به ذکر ناگفته‌ای پرداخت که طی ۳ دهه گذشته هیچ‌گاه بیان نکرده بود.

  • خادم ایران بُوَد در حلقه مهر رضا...

    خادم ایران بُوَد در حلقه مهر رضا...

    رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت اخیرشان در پی شهادت رئیس جمهوری وی را با عنوان «خادم‌الرضا علیه‌السلام» توصیف کردند.

  • کارنامه ۳۴ ماهه خادم ملت

    کارنامه ۳۴ ماهه خادم ملت

    ۱۳ تیر ۱۴۰۲ عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگ‌های در نشست مجازی سران این سازمان به ریاست هند رسماً تصویب و اعلام شد.

  • آنچه دشمن درباره «شهیدِ جمهور» نمی‌فهمد

    آنچه دشمن درباره «شهیدِ جمهور» نمی‌فهمد

    شهادت آیت الله رئیسی،رئیس جمهور فقید کشورمان و هیات همراه با بازتاب های بین المللی قابل توجهی همراه شد. در این راستا، جدای از ملت ایران، شماری از دولت های منطقه نیز به احترام کشورمان عزای عمومی اعلام کرده اند و مقام های برجسته سیاسی در اقصی نقاط جهان، شهادت شهدای خدمت را به ملت ایران تسلیت گفته اند. 

  • مردی از جنس خدمت

    مردی از جنس خدمت

    تاریخ هیچگاه شب۳۱اردیبهشت ماه۱۴۰۳را از خاطر نخواهد برد، لحظات پر اضطرابی که در جستجوی بالگرد حامل رئیس‌جمهور محبوب کشورمان و همراهانش پلک بر هم نگذاشتیم تا رئیس‌جمهوری که رفته بود پای وعده‌هایش بماند را ببینیم؛ مردی که اهل عمل بود نه حرف و حاشیه‌سازی

  • همان جا که «امید» روی خاک افتاده است

    همان جا که «امید» روی خاک افتاده است

    هرجور باشد، هر دردی باشد، درمان هم اگر نداشته باشد، آن «بزرگ‌تر» دستت را می‌گیرد و از ته دره سرنوشت، از ته دره غم، از ته دره سردرگمی، بالایت می‌کشاند. همان جا که «امید» روی خاک افتاده است!

  • یک قرن گذشته کدام روسای جمهور در سوانح هوایی جان باختند؟

    یک قرن گذشته کدام روسای جمهور در سوانح هوایی جان باختند؟

    رئیسان جمهوری و نخست وزیران متعددی در طول تاریخ دچار سوانح هوایی همچون سقوط بالگرد و هواپیما شده‌اند، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز در راه خدمت به مقام شهادت نائل شد.

  • از دزفول تا پاستور؛ محمد مخبر کیست؟

    از دزفول تا پاستور؛ محمد مخبر کیست؟

    نام محمد مخبر درست در بحبوحه کرونا بود که بر سر زبان‌ها افتاد، اما او سال‌های دورتر از کرونا دستی در میدان سیاست جمهوری اسلامی ایران داشت.

  • ناگفته‌هایی از عملیات جست‌و جو

    ناگفته‌هایی از عملیات جست‌و جو

    یکشنبه شب یکی از سخت‌ترین، خاص‌ترین و پیچیده‌ترین شب‌های مردم ایران به‌خصوص نیروهای امدادی بود. دقایق دلهره‌آور، ساعت‌هایی که به کندی می‌گذشت و مردمانی که چشم‌شان به دستان پرتلاش نیروهای امدادی بود؛ در آن ظهر اردیبهشتی و آن یکشنبه غم‌انگیز، قرمزپوشان هلال‌احمر به همراه دیگر نیروهای امدادی، روستاییان و نیروهای ارتش و سپاه یکی از عجیب‌ترین ماموریت‌های خود را آغاز کردند.

  • مردی از جنس رجایی

    مردی از جنس رجایی

    نشانه خادمی امام رضا، شماره هشتم از شمارگان ریاست جمهوری و روز میلاد امام رضا(ع) و... مؤلفه‌های تکرار شونده در صحبت‌ها و نوشته‌هایی است که از شما می‌گویند. آنقدر این نشانه‌ها با نام و یادتان ممزوج شده که با اهالی فرهنگ و هنر که تماس می‌گیریم مردد می‌مانند میلاد امام رضا(ع) را تبریک بگویند یا شهادت شما را.

  • ۱۰ رکورد مثبت اقتصادی

    ۱۰ رکورد مثبت اقتصادی

    شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و هیات همراه، دو روز گذشته را به یکی از تلخ‌ترین لحظات برای ایرانیان تبدیل کرد. در این سانحه هوایی تلخ که با سقوط بالگرد در منطقه کوهستانی شمال‌غربی ایران رخ داد، به همراه رئیس‌جمهور کشورمان، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی و چند تن دیگر از همراهان رئیس‌جمهور نیز به درجه رفیع شهادت رسیدند.

  • فرصت‌های یک تراژدی ملی

    فرصت‌های یک تراژدی ملی

    وجه امیدبخش در تراژدی فقدان تلخ رئیس جمهور و همراهانش، چشیدن تجربه حضور فراگیر کنشگران مختلف زیر بیرق واحد ملی بود. آنچه حس تفاخر میهنی را در میان مردم بسط می دهد و آنها را به فردای روشن ایران امیدوارتر می کند همین وحدت هم افزا است. شهادت آیت الله رییسی تا اینجا تجربه امکان همسخنی و همنشینی جریان های مختلف سیاسی ذیل منافع و عزت ملی را به مردم چشاند.

  • ما آن شقایقیم که با داغ زاده‌ایم

    ما آن شقایقیم که با داغ زاده‌ایم

    بالاترین افتخار یک مسئول جمهوری اسلامی در بلندمرتبه‌ترین رکن اجرایی، خدمتگزاری به مردم است. رئیس‌جمهور فقید از ابتدای انقلاب اسلامی و همان زمانی که به‌عنوان دادستان در خدمت مردم بودند تا زمانی که مسئولیت سازمان بازرسی و تولیت آستان قدس و سپس قوه قضاییه را بر عهده گرفتند و دو سال گذشته که با رأی مردم به‌عنوان رئیس‌جمهور کشورمان انتخاب شدند، هیچ‌وقت خود را از افتخار خدمتگزاری به ملت محروم نکردند و این عشق به مردم دوطرفه بود، که مردم خائنان و خادمان را خوب می‌شناسند. مردمی که امروز عزادار خادم خود هستند، می‌دانند که چه گوهری را از دست داده‌اند.

  • دیپلمات میدان

    دیپلمات میدان

    همه چیز از یک تماس تلفنی در وزارت امور خارجه آن هم در سال ۷۶ شروع شد؛ تماسی که یک سوی آن سردار شهید سلیمانی بود و موضوع هم مسائل عراق. وقتی کارشناس میز عراق در وزارت امور خارجه تلفن را برداشت، فهمید فرمانده نیروی قدس سپاه پشت خط است و این شد ماجرای دوستی دیپلمات وزارت امور خارجه با فرمانده میدان.

  • عزیز جمهور

    عزیز جمهور

    سیاستمداران کشور فارغ از هر سمت و سویی که داشتند، در اعتراف به یک حقیقت متفق‌القول بودند و آن پر تلاشی و مجاهدت رئیس ‌جمهور در راه خدمت به کشور و مردم بود.

  • خداحافظ رئیس

    خداحافظ رئیس

    از حدود ساعت ۳ بعدازظهر دیروز که خبر ناگوار از شمال غرب کشور مخابره شد، عقربه‌های ساعت برای ایرانی‌ها کندتر چرخید. روستای اوزی شد مرکز خبری دنیا، سی‌ان‌ان و رویترز هدلاین‌شان را به وقت ورزقان تنظیم کرده بودند. خبر تلخ و تکان‌دهنده و شوک‌آور بود؛ سیدابراهیم رئیسی و همراهانش... بقیه‌اش را می‌دانید.

  • ۲۸ سفر خارجی آیت الله رئیسی در ۳۴ ماه؛ از روسیه تا جمهوری آذربایجان

    ۲۸ سفر خارجی آیت الله رئیسی در ۳۴ ماه؛ از روسیه تا جمهوری آذربایجان

    «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری فقید ایران در ۳۴ ماه دوران ریاست خود در دولت سیزدهم ۲۸ سفر خارجی داشت و در این مدت توسعه روابط و تقویت مراودات سیاسی با کشورهای همسایه را در اولویت کاری سیاست خارجی ایران قرار داد.

  • تله‌ای به نام زنانه‌شدن اعتیاد در ایران

    تله‌ای به نام زنانه‌شدن اعتیاد در ایران

    بلای خانمان‌سوز اعتیاد اگرچه موضوع جدیدی نیست و سال‌هاست که به‌عنوان یکی از معضلات بزرگ اجتماعی، گریبانگیر بسیاری از افراد جامعه شده، اما این روزها با ظهور اشکال مختلف موادمخدر، این معضل رنگ دیگری به خود گرفته است.