• سه‌شنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 94091710013
  • منبع : فضای مجازی

واکنش‌های کارتونی به فاجعه اصفهان

اقدام پزشک و پرستار بیمارستانی در اصفهان که طی آن بخیه‌های صورت یک کودک به طرزی نامتعارف باز شده و گفته می‌شود این کار به دلیل عدم پرداخت پول از سوی خانواده این کودک انجام شده است، دستمایه طرح‌هایی کارتونی در دو روزنامه صبح شد.

اقدام پزشک و پرستار بیمارستانی در اصفهان که طی آن بخیه‌های صورت یک کودک به طرزی نامتعارف باز شده و گفته می‌شود این کار به دلیل عدم پرداخت پول از سوی خانواده این کودک انجام شده است، دستمایه طرح‌هایی کارتونی در دو روزنامه صبح شد.

به گزارش ایسنا، کارتون‌های زیر در روزنامه‌های «شهروند» و «قانون» منتشر شده است.

اثر احسان گنجی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۱۰:۰۹

باز کردن بخيه زخمي عميق بر چهره انسانيت و بشريت ، و نه فقط يک کودک بي گناه ...

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۱۰:۱۰

حتي اگر مساله پول در ميون نبوده و يک دعوايي بين خانواده بچه و دکتر و کادر مربوطه رخ داده باشه بازهم اون دکتر و اون کادره که حق نداره خشمش رو اينجوري پياده کنه. قداست حرفه پزشکي هم به همين خاطره؛ چون حتي توي جنگها پزشکا به مجروحاي دشمن هم کمک مي کنن. به همين خاطر هم بود که قديما به اطبا حکيم مي گفتن؛ چون یک جامعيتي از همه نظر داشتن. به نظر من در جذب دانشجوهاي پزشکي از نظر سلامت روان و اخلاق انساني بايد غربالگري انجام شه

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۱۰:۱۰

وايسا دنيا ، من مي خوام پياده شم ..

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۱۰:۱۴

خاک تمام عالم بر سر ....

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۱۰:۱۵

برخي شنيده ها حاکي از آن است که اين بيمارستان رايگان است. براي چهار بخيه کوچک هم در بيمارستان دولتي 150 هزارتومان نمي گيرند. نميخواهم بگويم کادر مبرا هستند . ميخواهم بگویم بايد زودتر اصل ماجرا معلوم شود تا بتوان قضاوت درستي کرد. الان فضا شفاف نيست

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۱۰:۲۳

زياد هم غير شفاف نيست اين فضا، اگر بو کنيم اطلسي تازه بيمارستان‌هايمان را ... ضمن اينکه اين فضا توسط هنرمنداني چون مديري و ... کمي شفاف‌تر شده بود و کسي توجه چنداني نکرد قبل از وقوع حادثه

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۱۰:۱۶

سلامي کنيم به هنرمند مردمي و دورانديش .. جناب آقاي مهران مديري

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۱۰:۱۸

قبل از شمردن گناهان داعش، نگاهي هم به خودمان بيندازيم.

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۱۰:۴۴

چطور تمام اساتيد پزشكى رو مجسمه‌هاشون رو ساختن؟ بيان مجسمه اين پزشک رو هم به عنوان يک پزشك متخلف بسازن تا درس عبرتى بشه واسه اينده يه سرى ديگه از اين دست پزشك‌ها تا بدونن تشويق و تنبيه با همه!

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۱۰:۴۸

من اين روايت رو در جايي خوندم. بچه را به علت زخم چانه به بيمارستان مي برند.متخصص طب اورژانس پس از معاينه دستور بخيه را مي دهد. پرستار کشيک شروع به بخيه زدن مي کند، در همين حين همراه بيمار جهت تکميل پرونده و تسويه حساب به قسمت اداري مي رود و بر مي گردد و مي گويد هزينه ?? هزار تومان زياد است و قادر به پرداخت آن نيست. از آنجا که پرستار موظف به تکميل پرونده و ضميمه کردن فرم تسويه حساب به پرونده است (وگرنه قانونا کسورات مي خورد و هزينه وصول نشده به صندوق بيمارستان از حقوق آخر ماهش کسر مي شود!) از همراه بيمار کسب تکليف ميکند که چکار کند. مادر بيمار مي گويد هزينه زياد است، اگر بخيه نشود چه؟ به او مي گويند زخم بزرگ نيست ، زير چانه است ، بخيه نشود هم مشکلي به وجود نمي آيد، خودش جوش ميخورد. مادر تصميم به بردن کودک مي گيرد، زخم کودک با يک بخيه زده شده پانسمان شده و پرونده بدون طي مراحل قانوني نيمه کاره مي ماند و مادر و بيمار بيمارستان را ترک ميکنند. چند روز بعد مادر توسط پرسنل اخراجي بيمارستان تحريک به شکايت ميشود و ماجرا به صورت وارونه (کشيدن بخيه توسط پرسنل درماني!) پخش ميشود.

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۱۶:۱۴

علي لطفا داستان تعريف نکن درهمه حال صحبت ازيک کودک است وکاردکتروپرستار وچونه زدن قيمت بخيه با مادر فقير خيلي دور از انسانيت است

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۱۱:۴۸

جناب تو فکر مي کني که مردم تو باغ نيستن؟ يعني تک تک مردم مصيبت ها و مصائب مشابه و حتي بدتر از اين رو نديدن؟ مسئله اينه که مواردي اينچنيني که تيتر روزنامه ها ميشه بهانه اي ميشه که مردم صداي اعتراض خودشون رو از تحقيرها و برخوردهاي ناشايست برخی پزشکان به گوش مسئولين برسونن.

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۱۲:۰۷

شايد هم يک دسيسه سياسي براي خدشه دار کردن چهره مثبت اقاي وزير

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۸ ۰۹:۲۴

شايد ، خدا داند ...

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۱۴:۰۹

انسانيت کجا رفته؟

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۱۸:۱۱

نمدانم پول سمت ما ما مي ايد يا ما خيلي داريم حتي به قيمت جان ادمها پولکي و.../

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۲۲:۱۱

چي به سر آدم ها اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آزادگي کجاست؟

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۸ ۰۹:۵۰

واويلا واويلا وحشتناک است

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۱۸ ۱۱:۱۴

کجايي مهران مديري که اين رو هم به واقعيتهاي جامعه پزشکي در فيلمهات اضافه کني ... به به...