• جمعه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 94061308264
  • منبع : فضای مجازی

پشت پرده گفت‌وگوی ویژه خبری پنجشنبه

برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، شامگاه پنجشنبه در حالی با حضور یکی از نمایندگان مجلس روی آنتن رفت که در توهینی آشکار، نماینده دولت از پشت در استودیو به خانه برگشت!

برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، شامگاه پنجشنبه در حالی با حضور یکی از نمایندگان مجلس روی آنتن رفت که در توهینی آشکار، نماینده دولت از پشت در استودیو به خانه برگشت!

به گزارش ایسنا، «پارسینه» با انتشار این مطلب نوشت: گفت‌وگوی ویژه خبری که قرار بود با حضور علیرضا زاکانی رئیس کمیته بررسی برجام در مجلس و دکتر بعیدی‌نژاد عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای درباره بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان روی آنتن برود، دقایقی قبل از پخش با درخواست زاکانی تغییرات قابل تاملی داشت.

زاکانی که از مخالفان برجام و توافقات هسته‌ای است، در لحظه حضور در استودیوی گفت‌وگوی ویژه خبری اعلام می‌کند که حاضر نیست در برابر بعیدی‌نژاد بنشیند و به خاطر رعایت شان مجلس تنها حاضر است به صورت تلفنی یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده را در بحث مشارکت دهد!

سردبیر و تهیه‌کننده گفتگوی ویژه خبری نیز در اقدامی توهین‌آمیز، از دکتر بعیدی‌نژاد که با اصرار فراوان برای گفت‌وگو دعوتش کرده بودند، عذرخواهی می‌کنند و به او می‌گویند در فرصتی دیگر میزبان او خواهند بود!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۳ ۱۶:۰۸

من معتقدم آقاي زاکاني کار درستي کرده اند. چون دکتر بعيدي نژاد استاد دانشگاه و ديپلمات باتجربه و فرزانه اي هستند

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۳ ۱۶:۱۳

قصدشون فقط نمايش و شوي انتخابات آينده است

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۳ ۱۸:۵۶

خوشم مياد آقاي زاکاني خوب ميدونن در برابر آقاي بعيدي نژاد حرفي واسه گفتن ندارن...من خودم گفت و گو رو ديدم ولي آقاي زاکاني واقعا نتونستن خوب دلايل مخالفتشون رو بيان کنن..

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۳ ۲۲:۴۴

ازبعضی نمايندگان توقع بيشتري نميره

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۰۰:۵۵

از رسانه حزبي بيشتر از اين انتظار نميره

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۰۱:۴۹

تکليف صدا وسيما با مردم و نمايندگان دولت منتخب مردم مدتهاست که روشنه... ديوار بي اعتمادي بين ملت و صدا و سيما بلندتر از ديوار بي اعتمادي بين ملت ايران و دولت آمريکاست

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۰۸:۳۷

با سلام . آيا در روز حساب هم ايشان خود را بالاتر از ديگران خواهند دانست؟