• چهارشنبه / ۱۷ تیر ۱۳۹۴ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 94041709545
  • منبع : ddd

«خاله» محسن تنابنده، واقعی است

سریال "پایتخت ۴" در حالی بعد از ایام سوگواری امام اول شیعیان، حضرت علی (ع) از سر گرفته می‌شود که در این فصل از آن هم یک کاراکتر جدید به داستان وارد شده است.

سریال "پایتخت ۴" در حالی بعد از ایام سوگواری امام اول شیعیان، حضرت علی (ع) از سر گرفته می‌شود که در این فصل از آن هم یک کاراکتر جدید به داستان وارد شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سینما ژورنال این کاراکتر جدید، خاله نقی معمولی است. بازیگر این کاراکتر پیرزنی است بی‌دندان که سعی می‌کند با شیرین کاری‌هایش فضا را مفرح کند.

اما جالب است بدانید این پیرزن خاله واقعی محسن تنابنده بازیگر نقش نقی و سرپرست نویسندگان سریال است.

خاله محسن تنابنده

تنابنده که شیرین‌کاری‌های خاله‌اش را در مجالس خانوادگی می‌دیده او را وارد سریال کرده تا بعد از رضا عطاران که احمد پورمخبر و حلیمه سعیدی را به دامنه بازیگری تلویزیونی افزود، در این مسبر قدم برداشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۷ ۲۱:۴۲

ميگم چقد نقيو تحويل ميگيره

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۸ ۱۳:۰۹

زنده باد انهايي که نشاط و شادابي را بکام هموطنان مي آورند

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۸ ۱۳:۱۸

خاله هاي شمالي به معناي واقعي يک خاله هستند و عين مادر هستند. اينو فقط نقي معمولي ميتونه درک کنه و اونايي که خاله شمالي دارن.....

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۸ ۱۳:۲۸

استعداد بخواد شکوفا بشه تو سر سني ميشه.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۹ ۰۰:۳۷

باسلام.عرضم به حضور همتون که: 1-لطفا کمتر شايعه بسازيد 2-عکس فرستاده شده توسط من گرفته شده بود(ميتوانيد با مراجعه به صفحه @s_a_offical در اينستا گرام تاريخ فرستاده شده عکس رو ببينين((که از همه شايعات زود تر به اشتراک گذاشته شده است)).) 3-ساکنان شهر ساري ميتونن شخصا بيان و از توي گوشي من عکس کاملش رو ببينن(اگه حرفام رو باور نميکنن) 4-به اين دليل در زير عکس محسن تنابنده و حاج خانم به حاج خانم گفتم حاله چون از ديده بنده براي من مثل يک خاله بود(زيرا هم هم محلي ما و هم بسیار متواضع بود). 5-پس از آنکه اين شايعه توسط صفحه @paytakht444 ريشه گرفت و دايي ام اين خبرو از اون صفحه غير رسمي به ما ارسال کرد ما خانوادگي شوک شديم! 6- اگر باز هم حرفم را چرنديا و گزاف گويي ميدانيد کمي استدلال کنيد که چرا تنها همين يک عکس منبع قابل مشاهده شده است. با تشکر 12:37 .a.m