• دوشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۰۴:۴۴
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 94022111940
  • منبع : فضای مجازی

جزئیاتی از اقدام هولناک دانش‌آموز سراوانی

دانش‌آموز کینه‌جو در اقدامی هولناک هم‌مدرسه‌ای‌هایش را در سراوان به رگبار بست و صحنه خونینی را رقم زد. در این حادثه، دو دانش‌آموز زخمی شدند و پلیس خیلی زود طراح حمله مسلحانه و همدستش را به دام انداخت.

دانش‌آموز کینه‌جو در اقدامی هولناک هم‌مدرسه‌ای‌هایش را در سراوان به رگبار بست و صحنه خونینی را رقم زد. در این حادثه، دو دانش‌آموز زخمی شدند و پلیس خیلی زود طراح حمله مسلحانه و همدستش را به دام انداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه «ایران»، فرمانده پلیس سراوان در این‌باره گفت: عاملان تیراندازی روز شنبه به دانش‌آموزان «دبیرستان پسرانه دانشگاه» در سراوان دستگیر شدند.

سرهنگ محسن داوودی افزود: یکی از دانش‌آموزان این مدرسه که در حادثه تیراندازی از ناحیه پا زخمی شده است، چند روز پیش با دانش‌آموز دیگری در خارج از مدرسه درگیر و توسط وی تهدید شده بود.

وی ادامه داد: این دانش‌آموز صبح شنبه هنگام خروج از مدرسه با همکلاسی‌هایش، هدف تیراندازی دو ناشناس قرار گرفت و در واقع هم‌مدرسه‌ای‌اش خواسته بود از او انتقام بگیرد.

فرمانده انتظامی سراوان اظهار کرد: بر اثر این تیراندازی، پسر دانش‌آموز از ناحیه پا و دانش آموز دیگر از ناحیه شکم زخمی شدند که دومین دانش‌آموز به‌علت شدت جراحات به زاهدان منتقل شده و اکنون در بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان امام علی (ع) این شهر بستری است.

سرهنگ داوودی با اشاره به شناسایی عاملان این حادثه گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد که دو تیر‌انداز ناشناس همان کسانی هستند که چند روز پیش با دانش‌آموز پسر درگیر شدند و وی را تهدید کردند. همین کافی بود تا هر دو تیرانداز دستگیر شوند و پرده از این انتقامجویی مسلحانه بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۰۸:۱۱

براي جلوگيري از حوادث ديگر به اموزش و پرورش برسيد به معلم برسيد. نگذاريد بدتر از اين بشود. تعليم و تعلم در خطر است

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۰۷:۴۰

خوب پس فقط در آمريکا نيست . اي کاش صدا و سيما مثل حوادث تير اندازي مدارس آمريکا پوشش خبري مي داد ...

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۱۰:۲۱

همونطور كه جناب وزيرآموزش وپرورش دستوردادن حتي دانش آموزي كه شليك بكنه هم نبايد اخراج بشه!!!