• سه‌شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۳ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 93072916859
  • منبع : فضای مجازی

فیلم(16+) / سنگسار یک زن توسط داعش

در یکی از تازه‌ترین ویدیوهایی که تروریست‌های داعش از جنایات خود در مناطق اشغالی عراق و سوریه منتشر کرده‌اند، یک زن جوان در حومه شرقی شهر "حماه"، پس از محاکمه در دادگاه صحرایی، به سنگسار محکوم می‌شود و به فجیع‌ترین شکل ممکن به قتل می‌رسد.

در یکی از تازه‌ترین ویدیوهایی که تروریست‌های داعش از جنایات خود در مناطق اشغالی عراق و سوریه منتشر کرده‌اند، یک زن جوان در حومه شرقی شهر "حماه"، پس از محاکمه در دادگاه صحرایی، به سنگسار محکوم می‌شود و به فجیع‌ترین شکل ممکن به قتل می‌رسد.

به گزارش ایسنا، العالم با انتشار ویدئویی از این جنایت، نوشت: در این ویدیو که با آرم داعش و در قالب نوعی تبلیغ در باره اجرای "حدود الهی" منتشر شده، زنی نشان داده می‌شود که از سوی یک تروریست داعش، به اتهام زنا مورد بازجویی قرار می‌گیرد و بر خلاف تمامی معیارهای اسلامی در اثبات جرم، بدون شهادت شهود و نظر قاضی عادل، به سنگسار محکوم می‌شود.

در این فیلم، شخصی که به نظر می‌رسد پدر این زن باشد، با بخشش دخترش به شدت مخالفت می‌کند و اجرای حکم درباره او را خواستار می‌شود و سپس دستان دخترش را می‌بندد و او را به سوی گودالی که برای اجرای "حد"! در نظر گرفته شده، هدایت می‌کند و در آنجاست که تروریست‌های بی‌رحم با سنگ‌هایی به اندازه تکه آجر به جان او می‌افتند و سنگسارش می‌کنند.

العالم در ادامه نوشت: تظاهر به اجرای حدود الهی، بویژه حد "زنا" از سوی تروریست‌های تکفیری داعش در حالی اتفاق می‌افتد که پس از پاکسازی سنگرهای داعش در مناطق مختلف، ده‌ها نمونه از "جدول"های زمان‌بندی و برنامه شرم‌آور "جهاد نکاح" سران داعش با زنان و دختران فریب‌خورده و اسیر دست تروریست‌ها، منتشر شده و به خوبی نشان می‌دهد که آنها با این اقدامات وحشیانه، جز تمسخر احکام الهی و زیر سوال بردن قوانین و آموزه‌های اسلامی، هدفی ندارند.

فیلم دردآور مربوط به این سنگسار را در زیر می‌بینید:

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۹ ۲۰:۲۸

تمام اين جنايان در مقابل چشمان ارتشهاي کشورهاي اسلامي انجام ميکيرد ارتشهاي ذليل وحقيري که فقظ سرکوب ملت بيدفاع خودشان را بلدند. خجالت اور است که براي مبارزه با اين وحشيان از امريکا واروپاي مسيحي نيرو بيايد اين يعني اوج ذلت وخواري وناتواني ولي افسوس که اين را هم درک نميکنند

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۰۰:۰۰

اينا واقعا از هر حيواني پست ترن!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۰۹:۵۰

هر شخص بي سوادي اين فيلم نگاه کند به ساختگي بودن ان پي مي برد هدف اي اراذل واوباش از خدا بي فقط مخدوش کردن چهره اسلام ناب محمدي است

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۰:۰۵

اين فيلم30+ هم نيست، چرا اين فيلم هارا در يک خبرگزاري پخش مي کنيد خدا لعنتشون کنه، خدايا که اين دنياي فاني به پايان ميرسه، ديگه چقد ظلم و وحشي گري

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۲:۴۴

اون ذکر شهادتين لحظه آخري بنده خدا خيلي با اخلاصه خدا رحمتش کنه لعنت خدا بر يزيديان