• دوشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: gilan-65809

اکران فیلم سینمایی ملکه با حضور بازیگر و کارگردان فیلم در رشت

اکران فیلم سینمایی ملکه با حضور بازیگر و کارگردان فیلم در رشت

فیلم سینمایی ملکه به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر با حضور برخی از عوامل فیلم در مجتمع خاتم‏الانبیاء(ص) رشت، اکران، نقد و بررسی خواهد شد.

رضا ثقتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت در روز شنبه 7 مهر ماه میزبان محمدعلی باشه آهنگر ( کارگردان) و میلاد کی مرام (بازیگر) فیلم ملکه خواهد بود.

رضا ثقتی گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاورمردان از جان گذشته‌ای که با بذل جان خویش، آرامش را برایمان به ارمغان آوردند، از این رو سعی‏مان بر آن است تا با اجرای برنامه‌هایی که فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج می‏کنند، یاد و خاطره حماسه‏آفرینان روزهای دفاع مقدس را گرامی بداریم.

این مسوول افزود: در این راستا نمایش فیلم سینمایی ملکه که در حوزه دفاع مقدس تولید شده و روایتگر داستان یک دیده‌بان در پالایشگاه نفت آبادان است که هنگام جنگ ایران و عراق رخ می‌دهد، یکی از ویژه برنامه‏های اداره ارشاد رشت در این هفته خواهد بود.

ثقتی در پایان با اشاره به اینکه فیلم ملکه پس از اکران توسط کوروش فرزانگان نقد و بررسی خواهد شد خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این نشست می‏توانند ساعت 5 عصر یکشنبه 7 مهر ماه در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت حضور بیابند.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی ملکه تولید 1390 بنیاد سینمایی فارابی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه‏کنندگی زنده‏یاد سید ابوالقاسم حسینی و با بازی میلاد کی مرام، مصطفی زمانی، حمیدرضا آذرنگ، هومن برق‏نورد، مالک حدپور سراج، مهدی سلطانی، حسین باشه آهنگر و همایون ارشادی است.

این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی (حسین علیزاده)، سیمرغ بلورین بهترین طراحی و صحنه و لباس (عباس بلوندی)، دیپلم افتخار بهترین جلوه‌های ویژه بصری رایانه‌ای (حسین ایزدی) و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر شده است.  فیلم ملکه همچنین، برنده جایزه منتقدین سینمای ایران است و 4 تندیس را از جشنواره فیلم مقاومت دریافت کرده است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha