• شنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99121612099

آغاز طرح جنگل‌کاری در دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فارس

آغاز طرح جنگل‌کاری در دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فارس

ایسنا/فارس همزمان با دومین روز از هفته منابع طبیعی طرح جنگل‌کاری به وسعت ۵۰ هکتار در محوطه فضای سبز دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فارس آغاز شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس شنبه ۱۶ اسفند در مراسم آغاز طرح جنگل‌کاری در دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فاس، همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف نظامی و انتظامی را در اجرای برنامه‌های منابع طبیعی در این هفته ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی زمینه ساز دستیابی به توسعه پایدار است که این مهم با فرهنگ سازی، آموزش، آگاهی بخشی و تعامل با مسئولان وجلب مشارکت مردمی میسر خواهد شد.

عبدالحسن صمدنژاد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب و شهدای حفاظت از منابع طبیعی، گفت: حفاظت، احیاء و بهره برداری درست از جنگل‌ها و منابع طبیعی یک ضرورت است و همه باید تلاش کنند تا این منابع ارزشمند به خوبی محافظت و از گزند نابودی در امان بماند.

فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی سپاه مستقر در استان فارس نیز در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته منابع طبیعی و قدردانی از تلاش‌های مجموعه منابع طبیعی گفت: هفته منابع طبیعی به ویژه روز درختکاری فرصت مناسبی برای حفاظت از طبیعت و احیای این فرهنگ است.

سرتیپ دوم پاسدار اسکندر دانشمندی، بر اهمیت درخت و درختکاری و توجه بیش از پیش به این امر مهم در جامعه تاکید کرد و افزود: گسترش و ترویج فرهنگ درختکاری با همکاری مردم موجب احیاء و سرسبزی طبیعت و فضای سبز خواهد شد و در این راستا باید تلاش کنیم تا از منابع جنگلی موجود به خوبی حفظ و حراست کنیم.

در این مراسم مدیران، فرماندهان و دانشجویان و کارکنان دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فارس، به شکل نمادین تعداد نهال را در محوطه این دانشکده غرص کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha