• شنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99111813491
  • خبرنگار : 30054

اسکای روم و آموزش ضبط کلاس در آنلاین آموزان بهمراه فیلم آموزشی

اسکای روم و آموزش ضبط کلاس در آنلاین آموزان بهمراه فیلم آموزشی

وبسایت اینترنتی آنلاین آموزان، تمامی کلاس‌های آنلاین خود را در پلتفرم‌های ادوبی کانکت، بیگ بلو باتن و اسکای روم برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آنلاین آموزان، اگر شما یک معلم یا استاد دانشگاه هستید، یا یک موسسه آموزشی و ارگان خاص خود رادارید همین حالا ثبت نام کنید و به مدت ۱۰ روز دوره‌های آنلاین خود را در این سایت بصورت رایگان برگزار نمایید. آنلاین آموزان در این متن قصد دارد در مورد یکی از سرویس‌های خدماتی خود، اسکای روم، به شما اطلاعات مفصلی بدهد.

درصورت هرگونه سؤال یا پیشنهاد می‌توانید دیدگاه خود را در پایین صفحه ثبت کنید و یا با تیم تخصصی پشتیبانی آنلاین آموزان تماس بگیرید.

‌ شماره تماس: ۹۰۲۱۳۲۱۸۸۱

شماره تماس: ۹۰۲۵۰۸۵۲۵۸

ضبط کلاس در اسکای روم

اسکای روم محیطی بسیار کاربردی و راحت برای آموزش آنلاین است. به همین دلیل در طی سال‌های اخیر، بخصوص با شیوع همه گیری ویروس کرونا، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

اما باید در نظر داشت که همراه با تمام نکات مثبت برگزاری کلاس آنلاین، مشکلاتی نیز وجود دارد. یکی از متداول‌ترین مشکلات در آموزش‌های آنلاین، عدم ضبط کلاس‌ها و در نتیجه عدم مرور کردن درس‌هاست. شرکت در کلاس‌های آنلاین به تنها کافی نیست، برای یادگیری بهتر و کاربردی‌تر، استاد یا دانش آموز نیاز دارد که مطالب را مرور کند تا به تسلط کافی در آن برسد.

شما چه به عنوان دانش آموز یا معلم می‌توانید کلاس آنلاین خود را ضبط کرده و هر زمان که خواستید دوباره آن را ببینید. برای این امر یک راهکار بسیار ساده و البته رایگان وجود دارد و آن، نصب یکی از نرم افزارهای معرفی شده در زیر است.

آموزش ضبط کلاس در اسکای روم با نرم افزار های معرفی شده را در سایت آنلاین آموزان مطالعه کنید.

نرم افزار ضبط کلاس ZD Soft Screen Recorder

نرم‌افزار ZD Soft Screen Recorder برای ضبط و فیلم برداری از محیط بازی‌ها، ویدئوها و فعالیت‌های صورت گرفته بر روی دسکتاپ با کیفیت بالا است. در واقع برنامه‌های زیادی برای اینکار وجود دارند، اما هر برنامه‌ای مناسب نیست. باید برنامه‌ای را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت بالا، حجم ویدیوی تولید شده در آن نیز کم باشد.

نرم‌افزار ZD Soft Screen Recorder همانند یک دوربین فیلم برداری واقعی تمامی رخدادهای صورت گرفته بر روی صفحه نمایش را ثبت می‌کند. این نرم‌افزار قادر است تا صدا و ویدئو را با کیفیت بالا ضبط کند بدون اینکه منابع زیادی از سیستم را به خود اختصاص دهد.

نرم افزار ضبط کلاس techsmith camtasia studio

نرم افزار Camtasia Studio Screen Recorder یک نرم افزار کاربردی برای فیلم برداری از صفحه مونیتور و ضبط کلاس است. این نرم افزار یکی از محصولات کمپانی Techsmith است و درعین اینکه یک نرم افزار حرفه‌ای است، کار کردن با آن بسیار راحت بوده و محیطی آسان را به کاربر ارائه می‌دهد.

این نرم افزار شامل سه بخش ضبط حرفه‌ای، ویرایش حرفه‌ای و انتشار حرفه‌ای است، و نیازی به نصب نرم افزارهای جانبی نیست. به علاوه این نرم افزار در کنار قابلیت‌های متعدد ساخت آموزش‌های الکترونیک، قادر به خلق آزمون‌های الکترونیک و چندرسانه‌ای مفید است.

افزونه ضبط کلاس اسکای روم

همانطور که گفته شد فقط با اضافه کردن یک افزونه در مرورگر خود می‌توانید کلاس‌های آنلاین خود را به راحتی ضبط کنید. برای ضبط کلاس‌های خود در اسکای روم نیاز به دانلود افزونه Skyroom Screen Sharing and Recording دارید و برای نصب آن می‌توانید تنها با کلیک بر نام عبارت ذکر شده اقدام کنید.

پس از باز شدن لینک، این افزونه کاربردی به راحتی به مرورگر شما اضافه می‌شود و به همین سادگی استفاده آن برای شما فراهم می‌شود. پس از پایان کلاس امکان دانلود فیلم جلسه و یا کلاس آنلاین برای شما مهیا می‌گردد.

معرفی افزونه ضبط کلاس Loom

شکل کار افزونه ی Loom بسیار آسان است. تنها با یک کلیک ضبط صفحه نمایش آغاز می‌شود و همچنین این امکان را خواهید داشت که از آن در نرم افزارهای دیگر مثل گوگل، اسلک و Outlook هم استفاده کنید. با این افزونه شما می‌توانید از تمام صفحهٔ دسکتاپ نیز به همراه پنجرهٔ مرورگر کروم فیلم تهیه کنید.

آیکون این افزونه پس از نصب، مثل آیکون دیگر افزونه‌ها در کنار نوار آدرس گوگل کروم اضافه می‌شود. با کلیک روی آیکون افزونه، پنجره ضبط و فیلم برداری باز می‌شود که شامل گزینه‌های وبکم و میکرفون است.

پس از بررسی تنظیمات، برای شروع فیلم‌برداری روی Start Recording کلیک کنید و در پایان نیز برای توقف کار، روی دکمهٔ سبز پایین و سمت چپ، کلیک کنید.

در این روزها که امکان برگزاری کلاس های آموزشی بصورت حضوری وجود ندارد، نرم افزاری مانند اسکای روم به کمک مردم آمده است. با استفاده از این نرم افزار کابردی به راحتی می‌توانید دوره‌های آنلاین خود را برگزار کنید یا در آن‌ها شرکت نمایید.

اسکای روم یکی از سرویس‌های خدماتی آنلاین آموزان بوده و این وبسایت بسیاری از دوره‌های آنلاین آموزشی خود را در این بستر ارائه می‌دهد. هم اکنون می‌توانید به عنوان مدرس یا یک موسسه آموزشی در وبسایت آنلاین آموزان ثبت نام کنید و دوره‌های آنلاین خود را در پلتفرم‌های بیگ بلو باتن، اسکای روم و ادوبی کانکت تا ۱۰ روز بصورت رایگان برگزار کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌های آنلاین ما یا برگزاری کلاس آنلاین می‌توانید با شماره‌های زیر از طریق واتساپ یا تلفنی در تماس باشید.

شماره تماس: ۹۰۲۱۳۲۱۸۸۱

شماره تماس: ۹۰۲۵۰۸۵۲۵۸

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha