• شنبه / ۶ دی ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99100603688
  • خبرنگار : 50324

رئیس شورای شهر بوشهر:

برای احیاء و زنده‌سازی بافت فرهنگی تاریخی بوشهر در حال برنامه‌ریزی هستیم

برای احیاء و زنده‌سازی بافت فرهنگی تاریخی بوشهر در حال برنامه‌ریزی هستیم

ایسنا/بوشهر رئیس شورای شهر بوشهر گفت: بافت فرهنگی تاریخی شهر هویت تاریخی ما است و در جهت احیاء و زنده سازی این بافت در حال برنامه ریزی هستیم.

داریوش پوربهی در نشست با شورایاران محلات شمالی ضمن قدردانی از تلاش‌های شورایاران محلات شهر بوشهر گفت: شورایاران به عنوان بازوان توانمند مدیریت شهری و پل ارتباطی شهروندان نقش مهمی در شناسایی و رفع مشکلات محلات دارند.

وی افزود: با مشارکت شورایاران باید از فرصت های پیش آمده برای آبادانی محلات بهره لازم را برد. خوشبختانه شورایاری در محلات نتیجه داده و ما شاهد فعالیت بسیار خوب آنها در محلات هستیم و مردم هم به شورایاران به عنوان افراد معتمد و دلسوز، که در پی عمران و آبادی محله خود هستند اعتماد پیدا کرده اند.

پوربهی خاطرنشان کرد: ما در شرایطی سخت وارد شورا شدیم و تلاش کردیم یک آرامش و ثبات و تعامل و امید در بین شورا و شهرداری و مردم ایجاد کنیم و اعتماد مردم به مدیریت شهری را دوباره جلب کنیم و بتوانیم با همراهی استانداری، فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی در این‌ مدت کم گام‌های خوبی در جهت توسعه و عمران بندر بوشهر برداریم.

رئیس شورای بوشهر با بیان‌ اینکه بافت فرهنگی تاریخی شهر هویت تاریخی ما است، ادامه داد: در جهت احیاء و زنده سازی این بافت در حال برنامه ریزی هستیم و مقرر شده از تجربیات شهرداری‌های موفق در احیاء بافت بوشهر نیز استفاده کنیم و درخواست دارم همه دستگاه‌های متولی در بافت با هماهنگی هم در جهت احیا این بافت ارزشمند تلاش کنند.

وی با قدردانی از دغدغه های شورایاران گفت: توجه و توسعه متوازن در محلات شهر بوشهر از برنامه های ما است و ما در محلات با هماهنگی شورایاران مسائل و مشکلات را بررسی و در جهت رفع مشکل محلات تلاش می کنیم تا بتوانیم هر چه بهتر در خدمت مردم باشیم و زمینه‌های رضایت‌مندی آنها را فراهم سازیم.

داریوش پوربهی اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته روند عمرانی پروژه های شهرداری به ویژه پروژه تقاطع غیر همسطح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تسریع شده و ان‌شالله به زودی کلنگ عملیات اجرایی جاده ۴۵ متری سرتل به جاده نیروگاه که یکی از جاده های بسیار مهم محلات جنوبی و از خروجی های شهر است زده می شود. انتظار می‌رود در همه موارد شورایاران همراه ما باشند تا شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر بندر بوشهر باشیم.

شورایاران نقش مهمی در محلات دارند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: شورایاران نقش مهمی در توسعه محلات دارند و ما همواره شاهد اقدامات خوب آنها هستیم.

حیدر رفاهی افزود: با توجه به زمان اندک حضور ما در شورا و مسائل و مشکلات به وجود آمده، نیاز به فرصت داریم و انتظار می‌رود شورایاران در این مقطع با همراهی خود باعث جلب اعتماد دوباره شهروندان به شورا و شهرداری شوند.

وی تصریح کرد: تعامل شهرداری با شورایاران محلات تأثیر به‌سزایی در شکوفایی و پیشرفت شهر دارد و افزایش این تعامل در رأس برنامه های شهردار بوشهر قرار دارد.

عضو شورای شهر بوشهر عنوان کرد: پیگیری وضعیت جاده سلامت، مسائل و مشکلات آرامستان جدید شهر بوشهر، آسفالت کوچه ها و معابر و تسریع پروژه های عمرانی شهرداری از مواردی بوده است که در این مدت دنبال شده و ان شاالله شاهد اقدامات خوبی در این موارد خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha