• پنجشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۹ / ۲۱:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99090604973
  • خبرنگار : 50175

رئیس شورای اطلاع رسانی لرستان تاکید کرد:

لزوم انعکاس اقدامات دستگاه‌های اقتصادی در خصوص تنظیم بازار

لزوم انعکاس اقدامات دستگاه‌های اقتصادی در خصوص تنظیم بازار

ایسنا/لرستان ‍معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستگاه‌های اقتصادی و نظارتی استان، اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل قیمت‌ها را به اطلاع مردم برسانند.

محمود ثمینی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که امروز ششم آذرماه برگزار شد، ضمن تقدیر از خبرنگاران و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین جامعه سلامت و پرستاران و پزشکان مراکز بهداشتی استان، اظهار کرد: حرکت مجموعه مردم و مسئولین استان در مسیر سیاست‌های کلی دولت و ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، نتایج خوبی را به دنبال داشته و امیدواریم با تداوم روند این همراهی‌ها و همکاری‌ها، در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت استان و ریشه کن شدن ویروس کرونا در سطح استان و کل کشور باشیم.

وی تصریح کرد: موضوع افزایش قیمت برخی کالاهای پر مصرف از جمله مرغ، یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم استان در روزهای گذشته بوده و لازم است دستگاه‌های اقتصادی و نظارتی استان که با مدیریت‌های صورت گرفته توانسته‌اند ثبات را در بازار برقرار کنند، اقدامات خود را به صورت شفاف، اطلاع رسانی کنند تا آرامش روانی در سطح استان حاکم شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی لرستان سپس با تاکید بر لزوم ثبت انبارهای مربوط به کالاهای اساسی و مصرفی و ... در سامانه جامع انبارها، اضافه کرد: هر واحدی که از ثبت موجودی انبار خود در سامانه مذکور خودداری کند متخلف محسوب شده و کالای وی مصداق کالای قاچاق است، حتی اگر تولید داخل باشد.  

ثمینی بیان کرد: آنچه در شرایط کنونی می‌تواند به بهبود شرایط استان در خصوص بیماری کرونا کمک کند، افزایش آگاهی‌های عمومی است و لذا از رسانه‌ها و نشریات محلی و همچنین صدا و سیمای استان می‌خواهیم همچون ماه.های گذشته که در این خصوص اقدامات درخشان و موثری داشته‌اند، در جهت انعکاس مصوبات ستادهای ملی و استانی و ترغیب افکار عمومی به رعایت پروتکل.های بهداشتی و محدودیت‌های ابلاغی اقدام لازم را به‌عمل آوردند.

احمدحسین فتایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت فرارسیدن سالروز وفات کریمه اهل بیت(ع)، اظهار کرد: همراهی مردم با مسئولین در دور جدید محدودیت‌های اعلام شده، موجب خرسندی است و در طی یک هفته گذشته شاهد کاهش ترددهای غیر ضروری، کاهش برگزاری مراسمات مشمول تجمع‌های گسترده از جمله مراسم‌های عزا و عروسی و تعطیلی اصناف راس ساعت اعلام شده در سطح استان بوده‌ایم که جا دارد از همه اقشار مردم تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین لازم است ضمن ابراز خدا قوت و خسته نباشید به جامعه پر تلاش سلامت استان، از اصحاب رسانه، خبرنگاران و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نیز به دلیل تلاش در جهت آگاهی بخشی به جامعه تقدیر شود.

 دبیر شورای اطلاع رسانی لرستان خاطرنشان کرد: متاسفانه در طی چند ماهه گذشته بالغ بر ۳۰ نفر از خبرنگاران استان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ضمن اعلام لیست مشخصات آنها به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت اقدامات حمایتب، از مسئولین ارشد استان نیز تقاضا داریم به این مساله نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha