• دوشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99071410279
  • خبرنگار : 71460

مورینیو باز هم نمک به زخم یونایتد پاشید

مورینیو باز هم نمک به زخم یونایتد پاشید

سرمربی تاتنهام می گوید اگر یک تیم حق اعتراض به فناوری VAR را نداشته باشد آن تیم منچستریونایتد است.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، ژوزه مورینیو  بعد از برتری تیمش برابر منچستریونایتد گفت سران این تیم و اعضای کادرفنی یونایتد حق شکایت از تصمیمات داوری را ندارد.

درگیری اریک لاملا و آنتونی مارسیال باعث شد تا داور بازی مارسیال را با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کند .

مورینیو به Sky Sports گفت: "من آن صحنه را تماشا نکردم. شاید بعداً خواهم کرد. اگر تیمی بتواند در مورد تصمیمات VAR اعتراض داشته باشد، آن تیم تاتنهام است و اگر تیمی نتواند در مورد VAR گریه  یا اعتراض کند آن تیم قطعا منچستر یونایتد است. نمی دانم ، تنها چیزی که می دانم این است که ما بسیار خوب بازی کردیم. من به بازیکنانم گفتم که نتیجه خوب اینجا پیروزی است و ما این کار را کردیم.  

مورینیو همچنین اضافه کرد: شیاطین سرخ فقط اخراج مارسیال را  نباید بهانه کنند و باید باز هم بازیکنان دیگر این تیم نیز اخراج می شدند. در همین رابطه مربی پرتغالی گفت: مطمئناً من یونایتد می توانست مسابقه را با هشت بازیکن به پایان برساند. داور باید دو بازیکن یونایتد را به دلیل تکل های خشن دیگر در این دیدار از زمین اخراج می کرد.  من با آنتونی تیلور  داور بازی موافق نیستم زیرا ممکن است برای آنها فاجعه بار باشد ، به عنوان مثال لوک شاو. او خطای خیلی بدی مرتکب شد و داور باید او را اخراج می کرد.

او در پایان صحبت های خود گفت: برخی از افراد می توانند بگویند که شما در مقابل ۱۰ بازیکن برای مدت طولانی بازی کردید  که درست است اما برای من این واقعیت نیز وجود دارد که ۱۱ برابر ۱۱ هم ما بسیار خوب بازی می کردیم ، ما مشکلات بزرگی ایجاد می کردیم ، ۲-۱ برنده شدیم و آنها نمی توانستند راه حل هایی برای کنترل ما پیدا کنند. 

تاتنهام در دیدار بعدی خود باید برابر وستهام قرار گیرد و در ادامه در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ اروپا به دیدار لاسک اتریش خواهد رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha