• دوشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99061712755
  • خبرنگار : 50214

تأکید مسئولان "شاهدیه" بر پیگیری بازسازی تنها کتابخانه شهر

تأکید مسئولان "شاهدیه" بر پیگیری بازسازی تنها کتابخانه شهر

ایسنا/یزد مسئولان شهر شاهدیه از توابع شهرستان مرکز استان یزد بر تلاش جهت بازسازی هرچه سریع‌تر کتابخانه «شهدای شاهدیه» به عنوان تنها کتابخانه این شهر تأکید کردند.

«محسن رفیعی» رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد در دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر شاهدیه، گزارشی از میزان اجرای مصوبات جلسه قبلی و روند طرح بازسازی کتابخانه شهدای شاهدیه ارائه و ابراز امیدواری کرد؛ توسعه و بازسازی این کتابخانه با همراهی اعضای انجمن و کمک خیران منطقه، در آینده‌ای نزدیک به پایان برسد.

«سیدعلی میرنژاد» شهردار شاهدیه نیز با بیان این که رویکرد مجموعه شهرداری توجه به مباحث فرهنگی و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در منطقه است، گفت: معتقدیم اگر مباحث فرهنگی مورد توجه قرار گیرد، سایر حوزه‌های مدیریتی شهر نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و پیشرفت خواهد کرد.

وی در خصوص طرح کتابخانه شهدای شاهدیه نیز گفت: شهرداری شاهدیه تمام تلاش خود را برای اتمام بهسازی و تکمیل این کتابخانه خواهد کرد و در همین راستا مبلغ یک میلیارد ریال از محل نیم درصد شهر شاهدیه به صورت علی‌الحساب به حساب انجمن شهر شاهدیه برای پرداخت به پیمانکار طرح در چند روز آینده واریز خواهد شد.

شهردار شاهدیه با تأکید بر این که مشکلات کتاب و کتابخوانی باید از پایه حل شود و این امر مستلزم توجه جدی مسئولان به امر مطالعه و کتابخوانی است، تصریح کرد: کیفی‌سازی فعالیت‌ها به طور ویژه باید پیگیری شود و در این رابطه ظرفیت خیران این منطقه می‌تواند راهگشا باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، در این نشست همچنین مقرر شد پیمانکار طرح در موعد مقرر نسبت به تحویل فاز یک کتابخانه اقدام کند. همچنین با تصویب اعضای انجمن مقرر شد در جلسه بعدی انجمن از تعدادی از خیران منطقه برای کمک به اتمام عملیات عمرانی کتابخانه شهدای شاهدیه دعوت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha