• یکشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99060201323
  • خبرنگار : 71552

تعیین تکلیف لیگ تیراندازی در انتظار تایید رییس

تعیین تکلیف لیگ تیراندازی در انتظار تایید رییس

کمیته اجرایی سازمان لیگ تیراندازی تصمیم گرفته است که پایان لیگ سال ۹۸ تفنگ و تپانچه را اعلام کند اما باید این موضوع به تایید رییس فدراسیون برسد.

به گزارش ایسنا، لیگ تیراندازی ۹۸ از جمله لیگ‌های است  که هنوز بعد از ۶ ماه تعطیلی به سبب شیوع کرونا تعیین تکلیف نشده و پایان آن اعلام نشده است. البته رییس سازمان لیگ تیراندازی می‌گوید که کمیته اجرایی تصمیم گرفته پایان لیگ را اعلام کند اما باید این موضوع به تایید رییس فدراسیون برسد.

سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ تیراندازی درباره تعیین تکلیف لیگ تیراندازی به ایسنا گفت: کمیته اجرایی تصمیم خود را گرفته است و نتیجه را به دبیر فدراسیون دادیم تا با رییس مشورت کند و اگر مورد تایید بود آن را اعلام خواهیم کرد. در حال حاضر هیچ تصمیم مشخصی نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که تصمیم کمیته اجرایی پایان لیگ است گفت: بله برنامه ما این است که همین جدول مسابقات را قطعی کنیم، اما باید تصمیمات کمیته اجرایی از سوی رییس فدراسیون تایید شود.

وی در خصوص آغاز لیگ تفنگ و تپانچه ۹۹ گفت: باید اول تکلیف لیگ ۹۸ مشخص شود. اکنون که شهریور است احتمالا از همان اواخر مهر لیگ جدید استارت بخورد.

رییس سازمان لیگ تیراندازی در مورد شروع لیگ اهداف پروازی گفت: احتمالا اوایل مهر شروع شود البته هنوز تعداد و تاریخ برگزاری قطعی نیست. به دلیل استقبال تیم‌ها تا چهارشنبه مهلت ثبت نام تمدید شده است. بعد از آن جلسه ای خواهیم داشت و تاریخ آغاز مسابقات که احتمالا اوایل مهر است را مشخص می‌کنیم. 

حسینی در خصوص مبلغ ورودی تیم‌ها برای حضور در لیگ گفت: ورودی تیم‌ها برای تفنگ و تپانچه در سال ۹۸ مبلغ ۵ میلیون تومان برای تیم‌های تهران و ۳ میلیون تومان برای تیم‌های شهرستانی بود. در دسته یک هم برای حضور در لیگ تفنگ و تپانچه مبلغ ۲ میلیون تومان بود. برای سال جدید هنوز نرخ اعلام نشده است. برای اهداف پروازی هم هر تیم مبلغ ۵ میلیون باید پرداخت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha