• چهارشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98122116345
  • خبرنگار : 30054

۷ مزیت طلایی سفر با قطار

۷ مزیت طلایی سفر با قطار

سفر با قطار امن‌تر از اتوبوس و هواپیما است و قطار ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری را نیز با خود به یدک می‌کشد که سایر وسایل نقلیه از داشتن آن عاجز هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تیک بان، داشتن این ویژگی‌ها باعث شده تا مسافران بسیار زیادی با تهیه بلیط قطار به مسافرت بپردازند. اگر در انتخاب قطار برای سفرهای دور و نزدیک خود دچار تردید هستید با ما در این مطلب همراه باشید تا مزایای قطار را با یکدیگر مرور نماییم. مزایای این وسیله نقلیه به‌قدری یاد است که در این مطلب به گفتن چند مورد بسنده می‌کنیم. شما می‌توانید برای اطلاعات جامع و کامل به سایت تیک بان مراجعه کنید.

قطار بهترین گزینه برای سفرهای ضروری برای مقابله با کرونا

انتخاب قطار در این بازه زمانی که کل کشور درگیر ویروس کرونا یا کرونا ویروس هستند، قطار یکی از بهترین گزینه‌ها است. شما در سفر با قطار می‌توانید دائم از دستشویی برای شستشو دست و از تخت‌های مخصوص به خود در سفر استفاده کنید. با این راهکارها در سفرهای ضروری کمتر در معرض ابتلا به کرونا هستید.

امنیت بالا

طبق تحقیقات دانشمندان و شرکت‌های پژوهش مختلف در سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ قطار به‌عنوان امن‌ترین وسیله نقلیه معرفی شد. البته در این نظریات نام هواپیما در کنار قطار قرار گرفت، اما حوادث هوایی در کشور عزیز ما در سالیان اخیر موجب مرگ بسیاری از هم‌وطنان شده است. این مورد در ایران کمتر از سایر نقاط جهان صدق می‌کند. برای سفرهای داخلی رزرو بلیط قطار بهترین گزینه است با تهیه بلیط قطار دیگر نگرانی بابت حفظ جان خود و خانواده نخواهید داشت.

سفر در شرایط نابسامان جوی

با انتخاب هواپیما و اتوبوس در فصل‌های سرما نباید انتظار دقیق مسافرت خود را داشته باشید. در این فصل بسیاری از پروازها و مسافرت‌های جاده به خاطر شرایط جوی کنسل می‌شود. قطار برای سفر در فصل‌های سرد بهترین گزینه است. با خرید بلیط قطار دیگر نگرانی بابت کنسل شدن سفر خود نخواهید داشت. در ثانی سفر با این وسیله نقلیه در شرایط نابسامان جوی بی‌خطر است و هیچ خطری جان و مال شما را تهدید نمی‌کند.

سفری با راحتی بیشتر

اگر اتومبیل شخصی را برای سفر برمی‌گزینید باید تعداد افراد در سفر را در سفرهای جمعی کاهش دهید. صندلی‌های هواپیما و اتوبوس به مقدار کافی تنگ و اذیت کننده هستند. در این مواقع بهترین گزینه انتخاب قطار به‌عنوان وسیله حمل نقل است.

کودکان عاشق قطار می‌شوند

اگر کودک یا خردسال با خود در سفر دارید، حتماً قطار را انتخاب کنید. کودکان با توجه به کنجکاوی و تحرکشان در یک مکان خاص می‌نشینند و دائم دوست دارند تکان بخورند و بازی کنند. در هواپیما و اتوبوس شرایطی برای راه رفتن کودکان فراهم نیست. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سفر با قطار این است که می‌توانید دست فرزند خود را بگیرید و برای مدتی در راهرو قطار راه بروید. قطار شیرینی سفر را برای کودکان چندین برابر می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفر با قطار به‌وسیله دوستان به مطلب قطار بهترین وسیله برای سفرهای خانوادگی و دوستانه مراجعه کنید.

به نفع جیبتان کارکنید

هزینه یکی از مقوله‌هایی است که برای تمامی انسان‌ها اهمیت دارد. سفر با قطار هزینه‌های بسیار پایین‌تری را به نسبت هواپیما در بر خواهد داشت. در ثانی قیمت بلیط قطار در اکثر مواقع ثابت است و تغییر چندان زیادی را به خود نمی‌بیند. شاید تصورتان این باشد که بلیط اتوبوس ارزان‌تر از بلیط قطار است؛ اما سؤال اینجاست، آیا امکانات اتوبوس با امکانات قطار یکی است؟

مقدار بار بیشتر

برای سفر با هواپیما باید به محدودیت بار توجه داشته باشید. شرکت‌های هواپیمایی با توجه به نوع مسافرت (داخلی و خارجی) میزان بار متفاوتی را در نظر گرفته‌اند. تقریباً تمام خطوط هوایی برای میزان بار بیشتر جریمه در نظر گرفته‌اند. تکلیف سفر با اتوبوس نیز مشخص است، حجم کم‌بار برای راحتی بهتر در سفر. دراین‌بین فقط سفر با قطار است که محدودیت‌های بار به همراه ندارد. با تهیه بلیط قطار به میزان دلخواه بار با خود ببرید.

کلافگی را رها کن

همان‌طور که گفتیم مزایای سفر با قطار به‌قدری زیاد است که حوصله انسان از شمردن آن‌ها خارج می‌شود. برای اطلاعات بیشتر به سایت تیک بان مراجعه کنید. سایت تیک بان یکی از معتبرترین سایت‌های ارائه‌کننده بلیط قطار، بلیط اتوبوس و بلیط هواپیما است. برای تهیه بلیط قطار خود برای سفرهای ضروری می‌توانید از طریق سایت تیک بان اقدام کنید. سایت تیک بان، علی‌بابا، مستر بلیط و قاصدک معتبرترین سایت‌های ارائه‌کننده بلیط قطار در کشور هستند. برای تهیه بلیط قطار از طریق سایت تیک بان می‌توانید عبارت https://tikban.com  را جستجو کنید و بعد از گذراندن چند مرحله ساده بلیط قطار موردنظر خود را خریداری کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha