• سه‌شنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98062612673
  • خبرنگار : 30054

چرا باید به صورت اینترنتی کتاب خرید؟

چرا باید به صورت اینترنتی کتاب خرید؟

همه می‌دانیم که رفتن به کتاب فروشی‌ها و انتخاب کتاب مورد علاقه در زندگی امروزی با وجود این حجم مشغله، ترافیک و... تقریبا غیرممکن است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کتاب وب، شاید یکی از سخت‌ترین مراحل کتاب خواندن، خرید کتاب مناسب باشد. اما راه حل ساده است، این راه حل جذاب چیزی نیست بجز کتاب فروشی‌های آنلاین. اما آیا تنها این دلایل کافی است که ما به صورت اینترنتی کتاب مورد نظر خود را خریداری کنیم؟ قطعا خیر، ما برای خرید اینترنتی کتاب به دلایل بیشتری نیاز داریم. اما دلایل ما برای خرید اینترنتی کتاب چیست؟

· مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی کتاب با فروشگاه‌های فیزیکی: یکی از مهم‌ترین دلایل برای خرید اینترنتی کتاب، این است که ما می‌توانیم قیمت‌ها را با هم مقایسه کنیم. در حقیقت فروشگاه‌های فیزیکی کتاب هزینه‌های جانبی نیز دارند که باعث می‌شود بر قیمت کتاب‌ها افزوده شود. اما فروشگاه‌های اینترنتی کتاب به ویژه کتاب وب، به همین دلیل می‌توانند قیمت‌های مناسب‌تری را ارائه کنند. علاوه بر این ویژگی، فروشگاه کتاب وب، این امکان را فراهم کرده که مشتریان بتوانند از ارسال رایگان کتاب بهره ببرند.

· صرفه جویی در زمان خود: فروشگاه‌های فیزیکی کتاب قطعا به صورت بیست و چهار ساعته فعالیت نمی‌کنند. شما برای خرید کتاب به صورت حضوری باید در ساعت کاری این فروشگاه‌ها به آن‌ها مراجعه کنید. اما در مورد فروشگاه‌های اینترنتی کتاب اینطور نیست و شما می‌توانید در هر زمانی که دوست داشتید از آن‌ها خرید کنید. علاوه بر این شما در وقت خود نیز صرفه‌جویی کرده‌اید. زیرا دیگر نیازی نیست که زمانی را برای رسیدن به فروشگاه‌های فیزیکی کتاب صرف کنید. تنها وقتی که برای رسیدن به فروشگاه‌های اینترنتی کتاب صرف می‌کنید، جستجو کردن آدرس آن‌ها است.

· می‌توانید نظرات دیگر خوانندگان را مطالعه کنید: شما با خرید کتاب از فروشگاه‌های اینترنتی کتاب می‌توانید به نظرات دیگر کاربران دسترسی داشته باشید. شما از این نظرات می‌توانید برای انتخاب کتاب خود استفاده کنید. به زبان دیگر با خواندن نقد و بررسی دیگر کاربران درباره کتاب مورد نظرتان، دید بهتری نسبت به آن کتاب پیدا خواهید کرد.

· تخفیف‌های بزرگ: با شرایط موجود و گران شدن کتاب‌ها، خیلی از کتاب خوانان از قیمت بالای کتاب‌ها گلایه می‌کنند. اما با توجه به این که فروشگاه‌های اینترنتی کتاب، هزینه‌های جانبی بسیار کمی دارند، می‌توانند تخفیف‌های بسیار خوبی را برای کاربران و مطالعه‌کنندگان در نظر بگیرند. این موضوع شاید یکی از بهترین دلایل برای خرید اینترنتی کتاب در شرایط موجود باشد. علاوه بر این تخفیف‌ها فروشگاه کتاب اینترنتی کتاب وب برای کاربران و کتاب خوانان عزیز این امکان را در نظر گرفته تا بتوانند از ارسال رایگان کتاب بهرمند شوند.

· محدودیتی در انتخاب کتاب مورد نظر خود ندارید: واضح است که فروشگاه‌های فیزیکی کتاب فضای محدودی دارند و همین موضوع باعث می‌شود که تعداد کتاب‌هایی که می‌توانند ارائه کنند پائین‌تر از فروشگاه‌های اینترنتی باشد. فروشگاه‌های اینترنتی محدودیتی در فضا ندارند و می‌توانند تعداد بسیار زیادی از کتاب برای خرید اینترنتی در سایت خود قرار دهند.

· همه نوع کتاب را در یک جا پیدا کنید: اگر شما بخواهید یک کتاب درسی، یک کتاب رمان و یک کتاب فلسفی را از فروشگاه‌های کتاب فیزیکی خریداری کنید، احتمالا مجبور خواهید شد تا به چند فروشگاه کتاب سر بزنید. اما در مورد خرید اینترنتی کتاب این موضوع صدق نمی‌کند. فروشگاه‌های اینترنتی کتاب همه دسته‌های کتاب را پوشش می‌دهند. شما با خرید اینترنتی کتاب می‌توانید کار خود را ساده کنید.

· خلاص شدن از چانه زدن: یکی از ویژگی‌های کتاب فروشی‌های اینترنتی و معتبر مثل فروشگاه کتاب اینترنتی کتاب وب این است که شما دیگر نگرانی ندارید که مبادا سرتان کلاه برود. باید بگوییم که خرید از یک فروشگاه اینترنتی کتاب معتبر به مراتب امن‌تر و مطمئن‌تر از خرید از یک فروشگاه کتاب سنتی است.

· پشتیبانی بهتر برای کتاب‌های خریداری شده: اگر شما هم از کتاب خوانان حرفه‌ای هستید، احتمالا بارها برایتان پیش آمده که کتابی را از فروشگاهی به صورت حضوری خریداری کنید اما هنگامی که به منزل بازگشتید و مشغول مطالعه آن شدید، متوجه شوید که برخی از صفحات به خوبی چاپ نشده یا به کلی موجود نیست. اما اگر شما از فروشگاه کتاب اینترنتی کتاب وب خرید خود را انجام دهید و با این نوع مشکلات روبرو شوید، می‌توانید با مرکز پشتیبانی کتاب وب تماس بگیرید و به راحتی کتابی را که مشکل دارد را مرجوع کنید و کتاب سالم را دریافت کنید.

حالا که با مزایای خرید اینترنتی کتاب آشنا شدید به شما پیشنهاد می‌کنید تا از فروشگاه کتاب اینترنتی کتاب وب، بازدید کنید تا به سادگی هر چه تمام‌تر کتاب مورد نظر خودتان را تهیه کنید و از مطالعه آن لذت ببرید. ما در کتاب وب فعالیت خود را از فروردین سال ۱۳۹۷ شروع کرده ایم. هدف ما این است که کتاب خوانان با سهولت بیشتری بتوانند کتاب مورد نظر خود را تهیه کنند. در این راستا تلاش کرده‌ایم با ایجاد امکان ارسال رایگان کتاب و امکاناتی دیگر به هدف خود نزدیک شویم. یکی دیگر از اهداف ما این است که همان حس خوب خرید کتاب به صورت حضوری را در خرید اینترنتی تکرار کنیم. کسانی که در فروشگاه‌ها برای انتخاب کتاب آنها را سبک سنگین می‌کنند و این حس را دوست دارند، خریداران اینترنتی نیز باید بتوانند کتاب‌ها را سبک سنگین کنند. از این رو هر چه بیشتر می‌کوشیم خواننده با استفاده از فیلم‌ها، پادکست‌ها، دانلود رایگان کتاب‌ها، اطلاعات موضوعی کتاب‌ها، کتاب دل‌خواهش را بیابد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha