• یکشنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: گزارش
  • کد خبر: 97082713244
  • خبرنگار : 71455

ویدئو / جزئیاتی از آمار حوادث جاده‌ای در ایران

ویدئو / جزئیاتی از آمار حوادث جاده‌ای در ایران

حادثه فوت رئیس سازمان تأمین اجتماعی و معاون او، تنها دو مورد از 44 تصادفی است که به صورت میانگین هر روز در ایران اتفاق می‌افتد. طبق اعلام وزارت بهداشت حوادث ترافیکی در حال حاضر رتبه سوم مرگ‌ومیر در ایران را به خود اختصاص داده است در سال ۹۶ این آمار به ۱۶ هزار و ۲۰۱ نفر رسید که نسبت به سال قبل از آن، ۱.۷ درصد افزایش داشته است.

تدوینگر: جواد علیزاده

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۷ ۱۴:۴۲

چرا به کیفیت پایین خودروها اشاره نکردید؟ سالانه میلیارها دلار سوبسید میدهند به دو شرکت که یک مشت حلبی دست مردم بدهند. فکر می کنید اگر بجای پراید، فولکس واگن توی همین جاده ها بود باز هم اینقدر کشته داشتیم؟ چرا هیچ جا هیچ اشاره ای به حجم سرمایه انسانی که در این تصادف ها از دست میره نمیشه؟ جان هر انسان برای مسئولین چقدر می ارزه؟

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۷ ۱۴:۴۴

حتما باید یه مسئول تو تصادفات بمیره تا شما یه مطلب در این باره بنویسید؟ اینهمه آدم روزانه با پراید میمیرن ارزش این را نداره که هر روز یک مطلب درباره پراید بنویسید؟ جان انسان ها چقدر می ارزه؟

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۷ ۱۷:۵۷

روزی یه مطلب درمورد پراید؟!! واقعا؟! یعنی هر روز؟ 365 تا گزارش در سال؟ توی سال‌های کبیسه هم 366 تا گزارش درمورد پراید؟

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۷ ۱۵:۰۱

لطفا یه مقاله تحقیقی در مورد میزان درآمد خودروسازی در ایران به همراه میزان خسارت های ناشی از کیفیت پایین خودروهای داخلی تهیه کنید. فکر می کنم خسارات ناشی از مرگ و میر، از کار افتادگی ناشی از تصادف، هزینه های بیمارستانی، هزینه های بیمه ای، و هدر رفتن سرمایه ناشی از کیفیت پایین خودروهای داخلی بسیار پایین تر از درآمد ناشی از تولید خودرو در داخل ایران است.

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۷ ۲۳:۰۷

آموزش و قوانین گواهینامه گرفتن = غیراستاندارد / قوانین و کنترل و امکانات پلیس = غیراستاندارد / جاده‌ها و مهندسی راه درست کردن = غیراستاندارد / استاندارد اتومبیل سازی = غیراستاندارد / مهمترین فاکتور: اخلاق و فرهنگ و تربیت رانند گی مردم = صفر / راه حل: بودجه و برنامه درست اصلاح قانون و اخلاق مردم ؟؟