به گزارش سرویس بازار ایسنا، بدین ترتیب فروشگاه زنبیل به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کشور، در طول سالیان اخیر نه تنها موفق به جذب اعتماد بخش زیادی از خریداران اینترنتی در کشور گردیده است، بلکه توانسته است اعتماد بخش بزرگی از اکوسیستم استارتاپی کشور و فعالان این حوزه را نیز به خود جلب نماید.
فروشگاه اینترنتی زنبیل، از ابتدای فعالیت خود با اتخاذ رویکردی متفاوت سعی نمود که با خلق بیشترین مزیت برای مشتریان نسبت به سایر رقبای خود، مشتریان بالقوه بازار را به سمت خود جذب و سهم بازار خود را مدام گسترش دهد. این فروشگاه که تمرکز خود را بر ایجاد یک تجربه خوب خرید اینترنتی برای مشتریان با بهترین قیمت ممکن قرار داده است، توانسته است با همین استراتژی فشار زیادی بر رقبای خود وارد نماید و در موارد زیادی آنها را به حاشیه براند.
در کنار استراتژی موفقی که این فروشگاه در سالهای گذشته داشته است، در سال 1396 و همزمان با برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سعی نمود با کاندید شدن در این انتخابات، از تجربه مواجه شدن با مشکلات خود برای مهیا ساختن زیر ساخت لازم برای شروع به فعالیت سایر جوانان استفاده نماید؛ مشکلات زیادی که وجود داشت و هر یک به نوعی مانع از شکوفا شدن ایده های نو جوانان ایرانی می شد.
در طول یکسال گذشته نیز علیرغم مشکلات زیاد در اتحادیه، اکوسیستم و بخش های مختلف دولت و نهادهای نظارتی، پیگیری های خوبی برای بحث های تامین اجتماعی، مالیات، مجوزها و ... کسب و کارهای اینترنتی انجام گردید که کماکان این پیگیری ها در حال انجام می باشد.
عملکرد زنبیل در طی سالیان گذشته ثابت نموده است که با ایده های نو، خلاقیت و با کوشش و تلاش زیاد در کنار انتخاب استراتژی مناسب می توان نسبت به رقبایی که مزیت خود را صرفا جذب سرمایه های زیاد و هزینه کردن آن انتخاب کردند، به راحتی می توان رقابت و بر آنها پیروز گردید و علاوه بر آن می توان با پیگیری های خواسته های صنفی اعضا و اشتراک گذاری تجارب خود، کمک زیادی به علاقمندان فعالیت در این حوزه نمود.
انتهای پیام
نظرات