• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97061808731
  • خبرنگار : 71617

علیرضا نورمحمدی: بازگشت علی کریمی بسیار تاثیر گذار بوده است

علیرضا نورمحمدی: بازگشت علی کریمی بسیار تاثیر گذار بوده است

بازیکن باشگاه سپیدرود رشت می‌گوید این تیم با هدایت علی کریمی به زودی از انتهای جدول خارج می‌شود.

علیرضا نورمحمدی بازیکن باشگاه سپیدرود رشت در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد وضعیت این باشگاه بعد از تغییرات ایجاد شده اظهار کرد: قبل از اینکه آقای کریمی به باشگاه بیایند شرایط به هیچ عنوان مساعد نبود. نه از لحاظ امکاناتی و نه از لحاظ تیمی. اما در این تعطیلات توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم و دو بازیکن جدید را به تیم اضافه کنیم که بتوانیم در ادامه راه تیم کامل‌تری داشته باشیم. واقعا جایگاه سپیدورد در انتهای جدول نیست و امیدوارم با هوادرانی که این تیم دارد، هرچه سریع تر از انتهای جدول جدا شویم.

وی ادامه داد: ما در پیش فصل به علت مسائل مدیریتی و مالکیتی نتوانستیم بدنسازی خوبی داشته باشیم ولی در این تعطیلات هم توانستیم از لحاظ بدنی شرایط خود را بهتر کنیم هم از لحاظ فنی و تاکتیکی بهتر شویم. در حال حاضر هم تمام مجموعه در تلاش است تا اتفاقات اسفناکی که در گذشته برای بازیکنان به وجود آمده بود و روحیه‌شان را خراب می‌کرد، دیگر پیش نیاید.

وی درمورد بازگشت علی کریمی به سپیدرود گفت: بازگشت علی کریمی به این تیم از لحاظ روحی روانی برای بازیکنان و هوادارن بسیار تاثیر گذار بوده است و خود آقای کریمی هم یک شناخت نسبی نسبت به بازیکنان و باشگاه داشته‌اند و خود ایشان هم به این امید آمدند تا باشگاه را از این‌جایی که هست بالاتر ببرند. همین باعث شده تا انگیزه بازیکنان برای ادامه کار بیشتر شود. آقای کریمی همه‌جوره پشت بازیکنان هستند. ان‌شاءالله بازیکنان بتوانند جلوی آقای کریمی سربلند بیرون بیایند و برای هوادارن بازی‌های خوبی ارائه دهند. کادر هم در تلاش است تا با رفع مشکلات گذشته و برطرف کردن مسائل بازیکنان هرچه سریع‌تر تیم را در مسیر هموار خود قرار دهد. من هم دوهفته است به تیم ملحق شده‌ام وشرایط بدنی‌ام نسبت به گذشته بهتر شده است. تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بتوانم برای باشگاه مفید باشم و اگر فرصت بازی رسید، بتوانم به تیم کمک کنم. تمام تلاش ما این است که آن چیزهایی را که علی کریمی می‌خواهد را در مسابقات پیاده کنیم.

وی در پایان گفت: امیدورام بهترین اتفاق‌ها برای سپیدرود رخ دهد. هوادران سپیدورد لیاقت‌شان خیلی بیشتر از این‌هاست و امیدوارم سپیدرود از این جایگاهی که هست هرچه سریع‌تر خارج شود و شاهد موفقیت تیم باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha