• پنجشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 94122013247
  • منبع : نمایندگی سمنان

نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان برگزار شد

نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان برگزار شد

استاندار سمنان با اشاره به لزوم تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت گفت: برای ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت باید از روش‌های غیر زبانی بهره گرفت:

استاندار سمنان با اشاره به لزوم تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت گفت: برای ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت باید از روش‌های غیر زبانی بهره گرفت:

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، محمدرضا خباز در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: باید همه دستگاه‌ها برای نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست به کار شوند.

وی با بیان این که باید قبول کنیم که فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم کم رنگ شده است، اظهار داشت: بهترین راه‌کار موجود افزایش توجه فردی به مقوله ایثار است.

وی خاطرنشان کرد : استان سمنان استعداد فرهنگ‌سازی برای ترویج ایثار و شهادت را دارد و برای این امر باید برنامه‌های عملیاتی و دقیق در نظر گرفته شود.

خباز مردم این استان را مردمی آرام و صبور دانست و گفت: کار فرهنگی نیاز به صبر و حوصله دارد زیرا زود بازده نیست و به مرور زمان آثار و برکات آن دیده می‌شود.

وی خواستار انتصاب محبوب‌ترین افراد هر دستگاه به عنوان مسئول امور ایثارگران شد و افزود: بهترین روش مدیریت، عطوفت مهربانی و مدیریت بر قلب‌هاست.

استاندار سمنان یکی از بهترین راه‌ها برای ترویج و فرهنگ سازی ایثار را تبلیغ غیر زبانی دانست و ادامه داد: خود ایثارگران و جانبازان و خانواده آنها به خصوص فرزندان شهیدان باید به این امر افتخار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن فریدون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به امر والای ایثار گری گفت: سطح آگاهی مردم نسبت به ایثار و شهادت باید ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌های ذی‌ربط و متولی امور، کارهایی موازی با بنیاد شهید انجام می‌دهند، گفت: برای این که تداخل در امور پیش نیاید، دستگاه‌ها باید وحدت، انسجام و هم‌افزایی بین امور را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

فریدون خواستار ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه و ایجاد تقویم مناسب برای مناسبت‌های این حوزه شد.

خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha