• دوشنبه / ۹ دی ۱۳۹۲ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 92100904890
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

پارک جنگلی یاسوج، محلی مخوف!

پارک جنگلی یاسوج، محلی مخوف!

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد شهردار یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارک جنگلی یاسوج به محلی مخوف تبدیل شده که خانواده‌ها نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

شهردار یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارک جنگلی یاسوج به محلی مخوف تبدیل شده که خانواده‌ها نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کهگیلویه و بویراحمد، محمد علی جاوید در کارگروه گردشگری این استان گفت: مسافران و گردشگران زیادی که در فصول مختلف سال به شهر یاسوج سفر می‌کنند، سرگردان هستند و فضای خاص و مناسبی برای استراحت و رفاه آنها در نظر گرفته نشده است.

وی اظهارکرد: فضا، امکانات و زیر ساخت‌ها برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته نشده و به همین خاطر ناچاریم کارهایی را انجام دهیم از جمله اینکه به زودی شهربازی یاسوج واقع در پارک مهرورزی را برچینینم چرا که هم می‌خواهیم از فضای آن استفاده کنیم.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: وسایل شهربازی یاسوج بدلیل فرسوده بودن و استاندارد نبودن جمع‌آوری و شهربازی به پارک تبدیل خواهد شد.

جاوید تصریح‌کرد: به محض جمع‌کردن شهربازی، سکوبندی خواهد شد و آبخوری، حمام، سرویس بهداشتی و مسجد برای آن در نظر می‌گیریم.

وی با درخواست از منابع طبیعی برای در اختیار گذاشتن زمینی در امتداد پارک 14 غدیر در حاشیه رودخانه بشار ادامه‌داد: آن مکان را نیز برای استفاده گردشگران و مسافران از فضای ورزشی که احداث می‌کنیم، قرار خواهیم داد.

شهردار یاسوج ضمن انتقاد از ساخت و سازهای زیاد در پارک جنگلی یاسوج بیان‌کرد: چند روز پیش که با طراح این پارک صحبت می‌کردم از ساخت و ساز در این پارک ابراز تعجب می‌کرد چرا که در طرح اولیه آن هیچ بنایی در پارک جنگلی پیش‌بینی نشده بود.

جاوید با بیان اینکه تأمین امنیت پارک جنگلی وظیفه شهرداری نیست، عنوان کرد: ما وظیفه خود را انجام داده‌ایم و در ورودی آن یک مأمور شبانه‌روزی گذاشته‌ایم اما این پارک راه‌های فرعی مختلفی دارد که مسدود کردن آن کار شهرداری نیست.

وی گفت: این پارک به محلی مخوف تبدیل شده و همه امکانات آن به سرقت می‌رود بطوری که سیم‌های برق روشنایی این پارک به سرقت رفته‌اند که باید دستگاه‌های انتظامی و امنیتی فکری به حال آن کنند.

شهردار یاسوج در رابطه با پارک آبشار یاسوج افزود: در آبشار یاسوج سه اردوگاه بزرگ متعلق به سپاه، منابع طبیعی و آموزش و پرورش استان وجود دارد که اگر این فضای بزرگ را در اختیار شهرداری قرار دهند بهتر و بیشتر می‌تواند در خدمات‌رسانی به مردم، گردشگران و مسافران انجام وظیفه کند و فضای رفاهی آبشار افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۰:۰۱

با سلام پارک جنگلي ياسوج يک پارک کاملا طبيعي است با جنگل و مرتعي خوب و فوق‌العاده که جنگل آن بلوط است و نياز به کار کارشناسي و توجه و دقت بيشتر دارد و بايد فکري اساسي براي آن شود.