• شنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۰ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9010-01460.190641
  • خبرنگار : 71431

قاتل نامرئي، جان سه سالمند را گرفت

قاتل نامرئي، جان سه سالمند را گرفت

مسئول روابط عمومي اورژانس تهران از فوت دو نفر بر اثر گازگرفتگي خبر داد.

حسن عباسي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: انتشار گاز سمي منواكسيدكربن در فضاي يك منزل مسكوني در خيابان كميل، باعث فوت يك پيرزن و پيرمرد 71 ساله در ساعت 21:28 روز جمعه شده است.

مسئول روابط عمومي اورژانس تهران با اشاره به وقوع حادثه گازگرفتگي ديگري در روز جمعه، افزود: در اين حادثه پيرمردي 62 ساله به علت استنشاق گاز سمي منوكسيدكربن در منزل مسكوني‌اش در ميدان هروي جان خود را از دست داده است.

واژگوني پژو در اتوبان قم پنج نفر را روانه بيمارستان كرد

وي با اعلام خبر حادثه ديگري در روز پنج‌شنبه خاطر نشان كرد: واژگوني پژو در اتوبان تهران - قم در ساعت 7 بامداد سبب مصدوميت پنج نفر شده است كه امدادگردان اورژانس پس از حضور در محل و انجام اقدامات اوليه آنان را به بيمارستان شهداي هفتم تير منتقل كرده‌اند.

مصدوميت سه نفر بر اثر آتش‌سوزي در يك منزل مسكوني

عباسي با بيان اينكه وقوع آتش‌سوزي در يك منزل مسكوني باعث مصدوميت سه نفر شده است به ايسنا گفت: پس از اعلام اين خبر به سامانه 115 امدادگران در ساعت 12:14 به محل حادثه در ميدان محمديه اعزام شدند و سه مصدوم اين حادثه شامل مردي 45 ساله و دو زن 32 و 40 ساله به بيمارستان سينا منتقل كردند.

به گفته مسئول روابط عمومي اورژانس تهران يكي از آمبولانس‌هاي اورژانس تا زمان اتمام عمليات اطفاي حريق در محل حادثه حضور داشت تا مصدومان احتمالي را به بيمارستان منتقل كند.

برخورد كاميون با پرايد پنج مصدوم برجاي گذاشت

وي همچنين با اعلام خبر برخورد يك دستگاه كاميون با سواري پرايد در حوالي كارخانه سيمان در سه راهي سيمان تصريح كرد: اين حادثه باعث مصدوميت پنج مرد 36، 25، 34، 43 و 35 ساله شده است كه تكنسين‌هاي اورژانس آنان را به بيمارستان شهداي هفتم‌تير منتقل كرده‌اند.

 مسموميت چهارنفر بر اثر گازگرفتگي

مسئول روابط عمومي اورژانس تهران به ايسنا گفت: مسموميت با CO در ساعت 13:19 روز چهارشنبه در محله يافت‌آباد باعث انتقال دو زن 31 و 57 ساله و دو نوزاد 18 ماهه دوقلو به بيمارستان لقمان شده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha