• سه‌شنبه / ۹ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8906-05373
  • خبرنگار : 71036

/روزقدس؛نماد وحدت اسلامي/ عباسپوردرگفت‌وگوباايسنا: استكبار جهاني به نسبت حضور مردم در راهپيمايي روز قدس، ‌ترفندهايش را ارزيابي مي‌كند

/روزقدس؛نماد وحدت اسلامي/
عباسپوردرگفت‌وگوباايسنا:
استكبار جهاني به نسبت حضور مردم در راهپيمايي روز قدس، ‌ترفندهايش را ارزيابي مي‌كند

نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اين‌كه راهپيمايي روز جهاني قدس و نامگذاري اين روز يادگار حضرت امام(ره) است، خاطرنشان كرد: روز جهاني قدس، يكي از يوم‌الله‌هايي است كه استكبار جهاني در آن ترفندهاي خود را به نسبت حضور مردم در راهپيمايي ارزيابي مي‌كند.

علي عباسپور تهراني‌فرد نماينده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار داشت: از جريانات انتخابات دوره دهم رياست جمهوري، كشورهاي بيگانه كه از اول با نظام جمهوري اسلامي ايران دشمني داشتند، سرمايه‌گذاري سنگيني را نسبت به ايجاد اغتشاش و از بين بردن اتحاد مردم انجام دادند.

وي افزود: البته در نهم دي ‌و بعد در 22 بهمن سال گذشته مردم نشان دادند كه اين توطئه‌ها خللي در اراده مردم و در روند رو به رشد انقلاب و حمايت از نظام جمهوري اسلامي ايران وارد نكرده است.

نماينده مردم تهران با بيان اين‌كه استكبار جهاني با ترفندهاي مختلف به تلاش‌ خود ادامه مي‌دهد، افزود: اين امر نشان مي‌دهد كه با توجه به اتحادي كه بين مردم وجود دارد چندين روش را پيگيري مي‌كنند.

وي تفرقه‌ افكني بين مردم و جنگ رواني و اعمال تحريم‌هاي اقتصادي را از جمله ترفندهاي استكبار جهاني عليه كشورمان دانست و گفت: استكبار جهاني در مقابل اين‌كه ايران اسلامي بتواند نقش بين‌المللي در حمايت از مستضعفين جهان به عمل آورد، موضع‌گيري مي‌كند.

وي يادآور شد: مردم فلسطين و لبنان با الهام گرفتن از انقلاب اسلامي ايران توانستند در مقابل رژيم صهيونيستي مقاومت و او را به شكست وادار كنند.

وي اين پيروز‌ي‌ها را از نتايج پيام‌هاي انقلاب اسلامي ايران دانست و اظهار داشت: مهمترين حامي انقلاب،‌اتحاد مردم و همدلي بين مسوولان و مردم است.

عباسپور معتقد است كه امسال با توجه به حساسيت‌ها و وضعيتي كه الان در منطقه وجود دارد و نقش مقتدرانه و موثري كه در ميان جنبش‌هاي آزادي بخش خصوصي فلسطين و لبنان توانسته‌ايم ايفا كنيم، استكبار جهاني قطعا روز قدس را براي ارزيابي توطئه‌ها و برنامه‌ هايش قلمداد مي‌كند، لذا حضور ما در راهنمايي روز قدس از اهميت بالايي برخوردار است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha