• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403072922672
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

تردد وسایل نقلیه با پلاک مخدوش جرم است

تردد وسایل نقلیه با پلاک مخدوش جرم است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تردد وسایل نقلیه با پلاک مخدوش در استان جرم است و پلیس با متخلفان این حوزه برخورد قاطعانه خواهد کرد.

سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به همراهی خوب مردم این استان با پلیس، افزود: جرم سرقت در استان کاهش ۱۷ درصدی داشته است و در بحث کشفیات، سال گذشته ۳۶ درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم که امسال این آمار در استان بالای ۴۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی به تجمعات و نحوه برخورد پلیس با آنها اشاره و اظهارکرد: خوشبختانه در کهکیلویه و بویراحمد کمترین هزینه را در زمان تجمعات داشته‌ایم و نشان دهنده تدابیر پلیس در این زمینه بوده است.

جانشین فراجا با تاکید بر اینکه نگهداری سلاح غیرمجاز جرم است، خاطرنشان کرد: استفاده غیرمجاز از سلاح مجاز نیز باعث بروز آسیب‌های جدی به شهروندان این استان شده است که لازم است با فرهنگ سازی درست در این حوزه از به وجود آمدن خسارات احتمالی جلوگیری شود.

سردار رضایی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه با پلاک مخدوش در استان جرم است و در این حوزه هم پلیس با متخلفان برخورد قاطعانه خواهد کرد.

 وی به موضوع اتباع بیگانه غیر مجاز اشاره کرد و ادامه داد: در هر کشوری حضور اتباع بیگانه غیر مجاز جرم است؛ فراجا هم در حوزه جمع آوری اتباع غیر مجاز اقدامات لازم را انجام می دهد، اما باید ابزارهای لازم برای مراحل بعدی نیز وجود داشته باشد که در این زمینه نیاز به همراهی سایر دستگاه‌ها داریم.

جانشین فراجا مجموعه انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد را مشرف به ماموریت‌های خود دانست و عنوان کرد: سامانه ۱۹۷ حلقه وصل پلیس با مردم است که اکنون انتقادها بیشتر به سمت پیشنهاد رفته است و مردم هم همکاری بسیار خوبی از طریق این سامانه با پلیس دارند.

 سردار رضایی به طرح امنیت محله محور هم اشاره کرد و افزود: این طرح در راستای فرامین مقام معظم رهبری بوده که از تجارب اول انقلاب به شمار می‌رود و ما این طرح را بومی‌سازی کرده‌ایم و محور هم کلانتری‌ها هستند که در بحث مقابله با خرده فروش‌های مواد مخدر و همچنین برخورد با اراذل و اوباش طرح بسیار خوبی به شمار می‌رود .

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی کشور در پایان بیان کرد: تقریباً همه جرایم کشور با مجازات تناسب نداشته و بازدارنده نیست و این عدم تناسب بین جرم و مجازات هزینه زیادی را به مردم و دستگاه انتظامی وارد کرده است که در بسیاری اوقات منجر به تعدی به مجری قانون نیز می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha