• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۷
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1403072217266
  • خبرنگار : 71963

ثبت نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه علم و فرهنگ از ۲۳ مهرماه

ثبت نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه علم و فرهنگ از ۲۳ مهرماه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ گفت: ثبت نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه علم و فرهنگ در دو مرحله غیرحضوری و حضوری انجام خواهد شد.

مجید نجارزاده هنجنی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ثبت نام غیرحضوری (الکترونیکی) از روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ در سامانه جامع آموزشی دانشگاه (گلستان) شروع خواهد شد، بیا داشت: این مرحله شامل ثبت اطلاعات سجلی و آموزشی، بارگذاری مدارک، علاقه‌یابی علمی، فرهنگی و هنری پذیرفته‌شدگان و تکمیل پرسشنامه سلامت است. پذیرفته‌شدگان پس از اتمام این مرحله از ثبت‌نام، بر اساس نوبت اختصاصی که به آنها ابلاغ می‌شود، در روز و ساعت مقرر به دانشگاه مراجعه می‌کنند تا مرحله ثبت‌نام حضوری خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: مرحله ثبت نام حضوری نو ورودی‌ها از روز شنبه ۲۸ مهرماه در محل دانشگاه علم و فرهنگ انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ درباره پذیرش و تعداد رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی در دانشگاه علم و فرهنگ تصریح کرد: بر اساس مجوزهای صادره از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علم و فرهنگ در حال حاضر در ۳۳ رشته کارشناسی پیوسته، از طریق آزمون سراسری و با اعلام پذیرفته‌شدگان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش دانشجو دارد.

نجارزاده هنجنی ادامه داد: در حال حاضر گروه‌های آموزشی این رشته‌ها در قالب ۶ دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده هنر و معماری، دانشکده علوم انسانی، دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی، دانشکده حقوق و دانشکده گردشگری  به ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به دانشجویان می‌پردازند.

وی درخصوص زمان شروع کلاس‌های دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی پیوسته این دانشگاه گفت: تمام کلاس‌های دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی پیوسته از روز شنبه ۵ آبان ماه، طبق برنامه‌ای که پس از ثبت نام در اختیار هر دانشجو قرار داده می‌شود، آغاز خواهد شد و با توجه به این‌که نتایج نهایی کنکور سراسری در ۲۰ مهرماه اعلام شد و شروع کلاس‌های دانشجویان نو ورود از ابتدای مهر ماه ممکن نبود، تمهیدات لازم برای تکمیل تعداد جلسات کلاسی هر درس در طول نیم‌سال تحصیلی اندیشیده شده و اجرا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha