• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071410490
  • خبرنگار : 50649

سرپرست شرکت عمران صدرا:

‌ اعتبارات مجزا برای شهر صدرا در نظر گرفته شود/ پیگیری برای احداث آرامستان

‌ اعتبارات مجزا برای شهر صدرا در نظر گرفته شود/ پیگیری برای احداث آرامستان

ایسنا/فارس سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا بر ضرورت تخصیص اعتبارات مجزا برای این شهر در شورای برنامه‌ریزی استان فارس و شیراز تأکید کرد.

جعفر زاهدی امروز، ۱۴ مهرماه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به سکونت قریب به ۲۵۰ هزار نفر در شهر صدرا و تعریف افق جمعیتی ۴۵۰ هزار نفری در این شهر، گفت: واقعیت غیرقابل انکار این است که سرعت افزایش سکونت در شهر صدرا چندین برابر سرعت خدمات‌رسانی است و تا این لحظه دولت‌ها نیز به این موضوع ورود جدی نداشته‌اند.

‌وی افزود: در چند سال اخیر مدیران مختلف استان چندین بار به صدرا عزیمت کردند و از نزدیک تمامی مسائل و مشکلات موجود را نظاره کردند ولیکن هنوز در جهت رفع مسائل همتی مشاهده نشده است.

زاهدی اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا در شورای برنامه‌ریزی استان و شهر شیراز اعتباری جداگانه برای صدرا در نظر بگیرند و اعتبار عمومی در بودجه پیش‌بینی شود.

‌سرپرست شرکت عمران صدرا در خصوص پروژه‌های بر زمین مانده مانند میدان میوه و تره بار گفت: این مهم در دستور کار این شرکت بوده و هست و تلاش می‌شود در نخستین جلسه کارگروه زیربنایی مطرح شده و مصوبه‌ای در این خصوص اخذ کنیم.

‌زاهدی همچنین به موضوع آرامستان صدرا اشاره کرد و گفت: در غرب صدرا ۲۰ هکتار زمین جانمایی شده است که اگر تأییدیه آب و محیط زیست را بگیرد و از نظر اجتماعی هم مشکلی نداشته باشد، به سمت اجرایی شدن آن می‌رویم.

‌وی در ادامه خواستار ‌همکاری شورا برای تعیین تکلیف محورهای این شهر شد و تاکید کرد: شورا باید کمک کند تا محورهایی که در حریم است به اداره‌کل راهداری و بخشی که در محدوده شهر است به شهرداری تحویل داده شود.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا در خصوص نقایص این محورها نیز افزود: برای احصاء نیازها و مشکلات محورهایی که به شهرداری تحویل داده می‌شود یک کارگروه شکل بگیرد و همه نقایص مشخص و پیگیری شود.

‌زاهدی، پیگیری جهت تهیه نردبان هیدرولیکی برای شهر صدرا را نیز یادآور شد و افزود: در چشم انداز یکسال پیش‌رو این موارد قابل پیگیری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha