• شنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403063120095
  • خبرنگار : 30192

عقیلی: با این وضعیت فوتبال دیگر در لیگ نخبگان حاضر نخواهیم شد

عقیلی: با این وضعیت فوتبال دیگر در لیگ نخبگان حاضر نخواهیم شد

مدافع پیشین تیم ملی ایران گفت که با شرایط زمین و امکانات فعلی ایران از لیگ نخبگان خارج خواهیم شد و تا آخر در لیگ قهرمانان آسیا می‌مانیم.

به گزارش ایسنا، هادی عقیلی در حاشیه بازی فولاد و هوادار که با برتری یک گله فولادی‌ها به پایان رسید درباره وضعیت خود و در پاسخ به این سوال که آیا در فوتبال فعالیت دارد یا خیر؟ اظهار کرد: در حال حاضر خیر؛ جایی مشغول نیستم. پیشنهادی نیامد و تصمیمی گرفتم که دیگر به عنوان دستیار کار نکنم. اگر پیشنهاد سرمربیگری بود کار خواهم کرد.

او در مورد باخت‌های سپاهان و شرایطش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با این فرمت جدید اگر دیر شود، فکر می‌کنم سال‌های دیگر حتی یک سهمیه هم برای لیگ نخبگان نداشته باشیم. با این زیر ساخت و زمین‌هایی که داریم  و وضعیتی که هست، اگر زودتر شرایط را عوض کنیم وضعیت بدی خواهیم داشت و برای همیشه در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

عقیلی در مورد شرایط خط دفاعی تیم ملی گفت: تیم ملی بازیکنان خوبی دارد که تجربه بین‌المللی دارند و در آینده بهتر خواهند شد. نمی‌خواهم به گذشته برگردم. وقتی سرود ملی پخش می‌شود آن از همه چیز فوتبال قشنگ‌تر است و دلم برای آن تنگ شده است. بازیکنان باید قدر تیم ملی را بدانند.

این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا خودش با کارلوس کی روش صحبت کرد برای بازگشتش یا خیر؟ گفت: اگر بخواهم صحبت کنم باید کلی راجب این موضوع صحبت کرد.

او در مورد قانون سقف قرارداد عنوان کرد: آیا مطمئنید بازیکنان با پرداختی بالا به ایران می‌آید؟ اورونوف بازیکن خوبی است و کمک حال پرسپولیس است. تیم‌های عربستانی از لیگ‌های اروپایی جذب می‌کنند. من کاری به سقف قرارداد ندارد ولی آیا بازیکنان به ایران می‌آیند؟ ما یک بازی با تیم مالی داشتیم و شبانه تیم را به کیش بردند و هوا خیلی سرد بود. ما با پتو خودمان را گرم می کردیم. بازیکنان تاپ آن‌ها گفتند بازی نمی‌کنیم و چند بازیکن ما هم اعلام کردند بازی نمی‌کنند. اگر همان مقدار پولی که تیم‌های عربستانی می‌دهند آن‌ها با این شرایط که در ایران است، به ایران نمی‌آیند.  کدام ورزشگاه شرایط خوب دارد؟ ما همه جای کشور همه امکانات را نداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha