• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062415118
  • منبع : بازار

سایبان خودرو چیست

سایبان خودرو چیست

لزوم استفاده از سایبان خودرو مهرگستر فواید فراوانی دارد که ما در این مطلب سعی می کنیم به اصلی ترین آنها اشاره کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از سایه سازان مهر گستر ، سایبان خودرو یک سازه ی حفاظی چادری یا سازه ی پارچه ای و یا فلزی برای پارکینگ ماشین است که با استفاده از علم مهندسی و ایجاد طرح های مختلف در مقابل نیروی باد تا ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت استقامت دارد. این ابزار همچنین وسیله ای مناسب جهت محفوظ نگهداشتن ماشین در مقابل تغییرات آب و هوا مانند باران و برف  و تگرگ و حتی حقاظت از خودر در برابر فضولات پرندگان و تابش اشعه آفتاب جهت استقاده مداوم و همیشگی می باشد که همچون یک سایبان مناسب و زیبا در اماکن مسکونی و اداری، آپارتمانها، حیاط، ویلا و همچنین در مراکز عمومی مانند پارکینگها و کارخانه و ... میتوانند مورد استفاده قرار گیرند.

* نصب آسان و سریع سایبان خودرو

برعکس مصالح قدیمی که فضا و زمان زیادی نیاز داشت، در نصب و ساختن سایبان پارکینگ چادری زمان بسیار کمتری لازم هست و براحتی تمام نیازهای ما برطرف خواهد شد.

* قابلیت جابجایی و انتقال سایبان ماشین

از دیگر مزیتهای و محاسن سایبان ماشین امکان انتقال و تغییر مکان آن می باشد، که در این حالت درصورتی که محل سکونت یا کار و یا هر مکانی که سایبان درآن نسب شده را تغییر دهیم قادر خواهیم بود سازه را جابجا کنیم به شرط اینکه مکان جدید با اندازه و ابعاد سایبان مغایرت نداشته باشد.

طرح دلخواه در سایبان خودرو

با استفاده از علم و دانش و توانایی های مهندسی  می توانید طرح مورد نظر خود را با ابعاد منحصر بفرد و دلخواه تان انتخاب کنید. شرکت سایبان ماشین مهرگستر به شما این امکان را می دهد که هیچ محدودیتی در انتخاب شکل و اندازه سایبان خود نداشته باشید و با استفاده از مشاوره و نظرات به روز و رایگان مهندسین و کارشناس های شرکت مناسب ترین و بهترین مدل و طرح را نسبت به محل کار یا زندگی یا مکان مورد نظرتان را داشته باشید.

حافظت کامل از بدنه خودرو با سایبان خودرو

چنانچه می دانید و قطعا با آن مواجه شده اید رنگ پریدگی و سوختگی رنگ اتومبیل از مشکلات مالکین می باشد که دلیل اصلی این مورد اشعه و تابش آفتاب و بارانهای اسیدی مخصوصا در شهرهای بزرگ و آلوده می باشد.

شما با داشتن یک سایبان پارکینگ همواره اتومبیلی سالم و تمیز خواهید داشت.

سایبان خودرو چیست

انواع سایبان خودرو

نظر به اینکه تعداد سازندگان سایبان ماشین ( شرکتی یا متفرقه) ، قطعا محصولات مختلف با تنوع بالا وجود خواهند داشت. در این متن تلاش ما آشنایی مختصر مخاطب با انواع آن سایبانها خواهد بود تا در نهایت شما عزیزان با توجه به سرمایه و بودجه خود و نسبت به انتخاب و نیاز خود بهترین را داشته باشید

۱- سایبان خودروی چادری (سایبان پارچه ای پارکینگ)

بروزترین، زیباترین و با کیفیت ترین مدل سایبان ماشین ، این سایبان می باشد که با توجه به نوع مواد استفاده شده در پوشاندن سقف خود ، آسودگی شما را بصورت دائم از وجود یک سایبان پارکینگ مطمین تامین می کند.

ساخت و بنای این سازه ها از فولاد ضد زنگ هست که در مقابل خوردگی ومخصوصا در منطقه های شرجی استقامت بسیار بالایی دارا هستند.پارچه ی به کار گرفته شده در سایبانها هم که برای پوشاندن سقف سایبان مورد استفاده قرارمی گیرد از جنس PVC-PVDF هست و دارای لایه ی Unti UV در سطح پوشاننده ی بیرونی خود می باشد که این مورد موجب می شود که هم شما و هم اتومبیل یان ازتابش اشعه های زیانبار آفتاب مانند ماورای بنفش در امان باشید.

سایبان خودرو چیست

۲- سایبان متحرک ماشین

مزیت دیگر سایبان ماشین متحرک استفاده از نورپردازی های زیبا و مطابق با سلیقه مشتری آن است که نمای ویژه ای مخصوصا به هنگام شب بوجود می آورد، همچنین زمان شب از بابت تاریکی مکان سایبان خودرو و استفاده از ماشین مانند سوار و پیاده شدن یا حتی رسیدگی به خودرو خیالتان راحت خواهد بود.

در بناها و اماکن امروزه سایبان های متحرک ماشین جزء جدایی ناپذیر مکانهای زیادی مانند ساختمانها ، ویلا، رستورانها و مکانهای تجاری و اداری ، رستوران ها و... میباشد. این سقفها کاربرد گسترده ای دارند که از مهم‌ترین مزایای سایبان ماشین متحرک باز و بسته شدن آن می باشد که این امکان را می دهد تا نسبت به نیاز خود باز و بسته کنید.

ضمنا از سایبان خودروی متحرک می توان هر چهار فصل سال و فقط با فشار دادن یک دکمه در ریموت استفاده کرد.

این سازه هم مانند سایر محصولات مشابه دو نوع دستی و اتوماتیک دارد و شامل یک سیستم آلومینیوم و پارچه است که روی ریل حرکت می کند.

در مدل اتوماتیک این محصول، نیروی محرکه با نصب موتور بوجود می آید؛ ازسوی دیگر با طراحی و تنظیم ریموت کنترل  و دکمه، بسته و باز شدن سقف پارچه ای به طور خودکارو براحتی کنترل میشود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha