• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403062414483
  • خبرنگار : 71145

بمباران مقر ذخیره هنگ شمال و پایگاه ذخیره لشکر الجلیل در «عمیعاد» توسط حزب‌الله

بمباران مقر ذخیره هنگ شمال و پایگاه ذخیره لشکر الجلیل در «عمیعاد» توسط حزب‌الله

حزب‌الله مقر نیروهای ذخیره هنگ شمال در ارتش رژیم صهیونیستی و پایگاه استقرار نیروهای ذخیره لشگر الجلیل در «عمیعاد» را با ده‌ها «کاتیوشا» بمباران و یک دستگاه تانک «مرکاوا» را در «رویسات العلم - زبدین» پس از هدف قرار دادن آن با موشک هدایت شونده منهدم کرد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان در ساعات اولیه روز شنبه مقر نیروهای ذخیره هنگ شمال در ارتش اشغالگر، پایگاه ذخیره لشکر الجلیل و انبارهای لجستیکی آن در عمیعاد را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داد.

حزب‌الله در دومین عملیاتی که روز شنبه انجام شد، یک دستگاه تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را در جاده رویسات العلم - زبدین منهدم کرد که پس از هدف قرار گرفتن با موشک هدایت شونده، آتش گرفت.

مقاومت اعلام کرد که این ۲ حمله در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه، در حمایت از مقاومت آنها و در پاسخ به حملات اشغالگران به روستاها و خانه‌های امن جنوب به ویژه حمله‌ای که شهرک «الاحمدیه» را هدف قرار داد، انجام می‌شود. این ۲ عملیات علاوه بر عملیات دیگری است که حزب‌الله در روز جمعه در پاسخ به حمله به الاحمدیه انجام داد که در آن مقر «حدب یارین» را با موشک «برکان» هدف قرار داد که مورد اصابت مستقیم قرار گرفت و منجر به تخریب بخشی از آن و آتش سوزی شد.

حزب‌الله در روز جمعه نیز ۹ عملیات علیه اشغالگران در حمایت از مقاومت در نوار غزه انجام داد که از آن جمله می‌توان به هدف قرار دادن مقرهای «رمثا» در تپه‌های اشغالی کفر شوبا و مواضع توپخانه در «الزاعوره» اشاره کرد.

بمباران مقر ذخیره هنگ شمال و پایگاه ذخیره لشکر الجلیل در «عمیعاد» توسط حزب‌الله
نقشه مواضعی که توسط حزب‌الله هدف قرار گرفته شد

حزب‌الله در این ۲ عملیات از تسلیحات موشکی استفاده کرد و مستقیما آنها را هدف قرار داد. رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان صحنه‌هایی از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی در مقر «المالکیه» اسرائیل در مرز لبنان و فلسطین منتشر کردند. این رسانه‌ها صحنه‌های دیگری نیز از هدف قرار دادن پایگاه‌های «بریا» و «فیلون» متعلق به ارتش اشغالگر در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کردند.

به موازات آن، حملات رژیم صهیونیستی به روستاها و شهرک‌های جنوبی همچنان ادامه دارد و توپخانه‌های اشغالگر حومه شهرک کفر شوبا و وادی شبعا را در سحرگاه روز شنبه هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی همچنین ساختمانی در نزدیکی مقر شهرداری در منطقه نبطیه، را بمباران کرد. همچنین آژیرها در شتولا، غرب الجلیل و گوردوت الجلیل به به صدا درآمدند.

در این راستا پیشتر وزارت بهداشت لبنان از زخمی شدن ۱۳ نفر در حمله رژیم صهیونیستی به شهرک «کفر رمان» در جنوب لبنان خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان روز جمعه اعلام کرد مجاهد عباس خضر حماده (جواد مراد) اهل شهرک «قماطیه» در جبل لبنان را در راه بیت المقدس به شهادت رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha