• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403061709880
  • خبرنگار : 50159

هادی ساعی: هیئت‌های استانی محکوم به موفقیت هستند

هادی ساعی: هیئت‌های استانی محکوم به موفقیت هستند

ایسنا/زنجان رئیس فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به نتایجی که تکواندو در المپیک به دست آورده است، هیئت‌های استانی محکوم به موفقیت هستند.

هادی ساعی امروز (شنبه، ۱۷ شهریور ماه) در مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با بیان اینکه رئیس جدید هیئت تکواندو استان زنجان باید همه تلاش خود را برای ایجاد همدلی در بین اعضای هیئت تکواندو استان به کار گیرد، اظهار کرد: بی‌تردید افتخاراتی که تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دست آورد، کار همه هیئت‌های استانی را سخت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه هیئت‌های استانی با توجه به نتایجی که تکواندو در المپیک پاریس به دست آورد، محکوم به موفقیت هستند، اظهار کرد: هیئت‌های استانی بازوان توانمند فدراسیون بوده و به همین خاطر فدراسیون بسیاری از مسائل را به استان‌ها تفویض کرده است تا بتوانند با اختیارات کامل کارها را پیش ببرند.

ساعی با یادآوری اینکه افرادی که برای تصدی ریاست هیئت‌ها کاندیدا می‌شوند، عملاً خود را در معرض قضاوت دیگران قرار می‌دهند، ادامه داد: خوشبختانه امروز شاهد استقبال خوب علاقه‌مندان به تکواندو در مجمع انتخاباتی زنجان با حضور چهار کاندیدا بودیم، به همین خاطر انتظار ما از رئیس جدید هیئت تکواندو استان این است که از همه ظرفیت‌های تکواندوی استان برای پیشبرد اهداف استفاده کند.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های امروز فدراسیون تکواندو، همدلی بوده و هیئت‌های استانی باید این مهم را در نظر گرفته و از همه ظرفیت‌های این رشته در استان استفاده کنند، تصریح کرد: یکی از اقدامات فدراسیون برای حضور حداکثری استان‌ها در لیگ، اتخاذ تمهیدات لازم برای حضور ورزشکاران شاخص استان‌ها به صورت انفرادی است تا با این اقدام بتوانند ورزشکاران خود را در این رقابت‌ها حضور دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این مجمع با تاکید بر اینکه رقابت‌ها از امروز باید به رفاقت در هیئت تکواندو تبدیل شود، خاطرنشان کرد: تکواندو یکی از رشته‌های غنی در استان بوده و به همین خاطر رئیس جدید هیئت تکواندو استان باید بتواند از همه ظرفیت‌های این رشته در استان برای کسب موفقیت‌های روزافزون استفاده کند.

جواد بازرگان با تاکید بر اینکه تکواندو زنجان به لحاظ برخورداری از زیرساخت‌های لازم یکی از استان‌های غنی به شمار می‌رود، اضافه کرد: انتظار داریم هیئت تکواندو استان زنجان بتواند تامین کننده نیاز فدراسیون در بعد قهرمانی باشد و این مهم در صورتی محقق خواهد شد که همه خانواده تکواندو در کنار هم باشند تا انتظارات فدراسیون تکواندو برآورده شود.

وی با بیان اینکه نتایجی که تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دست آورده است، الگویی برای استان‌ها باشد، خاطرنشان کرد: معتقدیم هیچ رویدادی همانند ورزش نمی‌تواند هویت ملی یک کشور را در اقصی نقاط جهان به منصه ظهور بگذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۱۷:۵۱

مگر خودت چقدر سواد دارید.