• چهارشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403061408544
  • خبرنگار : 71675

عبور مدیران هلدینگ خلیج فارس از نکونام

عبور مدیران هلدینگ خلیج فارس از نکونام

جواد نکونام جایگاه متزلزلی در استقلال دارد و حالا مشخص شده آن‌ها حتی سراغ گزینه‌های جانشینی جواد نکونام هم رفته‌اند.

به گزارش ایسنا، پس از یک مساوی، یک باخت و یک برد با چهار امتیاز حالا جو منفی‌ای از سوی هواداران استقلال علیه جواد نکونام شکل گرفته است و مدیران هلدینگ خلیج فارس هم باتوجه به شرایط فصل گذشته جواد نکونام و از دست رفتن هر دو جام، تصمیم به قطع همکاری با این مربی گرفتند.

اما شاید برای خیلی‌ها سوال باشد چگونه با گذشت سه هفته از لیگ تصمیم به برکناری نکونام گرفته شد که باید به اتفاقات فصل گذشته رجوع کرد. مصاحبه‌ها و حواشی که با آن مصاحبه‌ها برای باشگاه ایجاد می‌شد و نارضایتی شدید هواداران از روند تیم، مدیران هلدینگ خلیج فارس را به این نتیجه رساند که بهترین تصمیم برای باشگاه استقلال تعویض مربی در همین ابتدای فصل است؛ تصمیمی که تبعات مالی برای باشگاه به همراه خواهد داشت.

باشگاه استقلال اما امروز در بیانیه ای تلویحا برکناری نکونام تا بازی‌های آسیایی را تکذیب کرده است که یکی از دلایل آن را می‌شود به مذاکرات ناموفق باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی و دیگر گزینه‌های مدنظرشان ربط داد.

البته پیگیری ایسنا نشان می‌دهد مدیران هلدینگ خلیج فارس و اکثریت اعضای هیات مدیره باشگاه تصمیمشان را برای برکناری نکونام گرفته‌اند.

در بین گزینه‌های باشگاه استقلال برای جانشینی نکونام یک گزینه داخلی وجود داشت که سابقه قهرمان کردن استقلال را در کارنامه دارد. مذاکرات اما در مرحله نخست با فرهاد مجیدی خوب پیش نرفت و سرمربی سابق آبی پوشان پیشنهاد باشگاه را رد کرده است اما احتمال بازگشت به مذاکرات همچنان وجود دارد.

یکی از گزینه‌های خارجی استقلال که در رسانه‌ها مطرح شد، نیکو کواچ سرمربی اسبق بایرن مونیخ و تیم ملی کرواسی بود البته این مربی چندی پیش پیشنهاد سنگین الاهلی را برای هدایت این تیم رد کرده است در نتیجه احتمالا باید از این گزینه چشم‌پوشی کرد.

گزینه‌های دیگری که نامشان در رسانه‌ها آمد، وحید هلیلهودژیچ و اسلووان بیلیچ بودند اما پیگیری‌های ایسنا مشخص کرد که این نام‌ها گمانه‌زنی است.

۲ گزینه جذاب برای جانشینی نکونام

با پیگیری خبرنگار ایسنا مشخص شد غیر از این گزینه‌ها که توسط دو ایجنت نزدیک باشگاه معرفی شده اند، دو گزینه جذاب دیگر برای نیمکت استقلال وجود دارد؛ هروه رنار سرمربی سابق مراکش و تیم ملی عربستان و کیکه سانچز فلورس سرمربی سابق والنسیا و بنفیکا و اتلتیکو مادرید و ختافه که در آسیا هم هدایت تیم‌های العین و الاهلی را برعهده داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۹:۲۸

ما هوادارا پشت سرمربی تیممون هستیم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۵ ۰۴:۳۳

حالا هر کی میخواد باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۵ ۰۰:۰۷

اون بازی که اقای نکونام فصل قبل جام قهرمانی رو با مساوی عوض کرد جایگاه متعضل شد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۵ ۰۰:۱۵

چند مسئله اصلا برام قابل درک نیست ،با توجه به کلا ۶ گلی که بلانکو فصل گذشته زد و کیفیت پایین رمضانی و محرومیت محمدی چرا نکونام با وجود امکانات و دست باز هلدینگ اقدام به جذب یک مهاجم مثل مامه تیام نکرد؟چرا تیم تنوع تاکتیک نداره؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۱ ۰۱:۱۳

دلیل مشخصه: قانون سقف بودجه که صد البته فقط برا استقلال اجرا میشه وگرنه همه میدونن رقبا خیلی بیشتر از سقف هزینه کردن.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۵ ۰۲:۰۷

نکونام ازهمه این خارجیابهتره

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۵ ۰۳:۲۵

نکونام خودش را بزرگتر از مالک و مدیر عامل باشگاه استقلال میداند ومداوم علیه آنها مصاحبه می‌کند ضعف و عدم نتیجه‌گیری را به آنها نسبت میدهد مربی باید با ارکان باشگاه هماهنگ وتابع آنها باشد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۵ ۰۵:۳۱

نمی‌دونم چرا دوست دارید در اولین بازی استقلال تو آسیا تیم به حاشیه ببرید ولی تمامی هواداران دلسوز استقلال که شخص پرست نیستند و فقط و فقط نام استقلال براشون مهمه پشت جواد نکونام هستن و میمونن آقا جواد با تمرکز کارت رو بکن هوادار پشتته

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۵ ۰۵:۵۷

اگر تصمیم به بر کناری است....تا نیم فصل معجزه‌ نمی‌شود..افکار نکونام تغییری نسبت به سه بازی ندارد....تدافعی بازی کردن هنر نکونام است...بهترین بازیکنان در اختیار او باشند....افکار کیروشی قالب است....تا دیر نشده کنار برود...هنر او رد کردن بازیکنان جوان

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۵ ۰۹:۲۸

نکونام در فصل قبل بجای تمرکز بر بازی ها بیشتر به مصاحبه روی آورد و تمرکز تیم بهم خورد .در حالیکه اوسمار با اینکه از امتیاز عقب بود خیلی کم مصاحبه کرد و بیشتر بر تمرکز تیمی کار کرد و بلاخره با آفساید و یا بی آفساید تیم قهرمان لیگ شد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۷:۱۱

باسلام وقتی بازیکن با این همه تجربه فقط ازداورایراد می گیره عوض یک بازی خوب وتماشاگرپسند وباقدرت مثل بازیکنان استقلال که عوض یک بازی قدرتمندانه بچه گانه بازی می کند ودرزمین فوتبال فقط دنبال بهانه است تقصیرمربی چیست