• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403060905309
  • خبرنگار : 50177

معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم:

انجام کارهای بزرگ نیازمند عشق و علاقه است

انجام کارهای بزرگ نیازمند عشق و علاقه است

ایسنا/لرستان معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: انجام کارهای بزرگ به قدرت نیاز ندارد بلکه عشق و علاقه انجام کارهای فاخر را رقم می‌زند.

ابراهیم نعیمی امروز نهم شهریورماه در اختتامیه نشست روسای ادارات تغذیه و سراهای دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهارکرد: از میزبانی شایسته دانشگاه لرستان، مدعوینی که از دانشگاه‌های سراسر کشور حضور داشتند و رسانه‌های استان تقدیر می‌کنم.

وی اضافه کرد: خدمت در نظام مثل دوی انفرادی است و تغییراتی که انجام می‌شود طبیعی است؛ دانشجویی که اول مهر ماه وارد دانشگاه می‌شود کاری به این ندارد که الان دولت سیزدهم یا دولت چهاردهم روی کار است، دانشجو تغذیه مناسب و اسکان در خور شأن می‌خواهد و وظیفه داریم همه اقدامات شایسته را به دانشجویان ارائه دهیم.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای انجام کارهای بزرگ و ماندگار نیاز به قدرت نیست بلکه نیاز به عشق و علاقه دارد.

نعیمی بیان کرد: منظم بودن سرای دانشجویی مهم است و از سرپرستان بخواهید کارهای در خور شأن دانشجویان برای مهرماه داشته باشند.

انجام کارهای بزرگ نیازمند عشق و علاقه است

وی اضافه کرد: هم چنین به منظور ارتقای سلامت دانشجویان جشنواره سلامت با هدف گفتمان‌سازی و ارتقای سواد سلامت در جامعه دانشجویی طراحی و در دو مرحله برگزار شده که اختتامیه آن دهم مهرماه با حضور وزیر علوم برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: شعاری داریم که همه ما با دانشجویان یک خانواده هستیم و هم سرنوشتیم.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: در جشنواره سلامت محورهایی طراحی شده تا دانشجویان با هم به رقابت بپردازند و در فضایی قرار بگیرند که سواد سلامت خود را ارتقا دهند.

گفتنی است در پایان این مراسم،  ساختمان جدید مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه لرستان با حضور دکتر نعیمی معاون امور دانشجویان داخل، دکتر دانشور مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دکتر شاهین معاون دانشجویی و دکتر میر مدیر مرکز مشاوره دانشگاه‌ لرستان افتتاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha