• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403060804636
  • خبرنگار : 50295

استاندار زنجان:

مسکن ملی باید به‌صورت ویژه پیگیری می‌شد

مسکن ملی باید به‌صورت ویژه پیگیری می‌شد

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: مسکن ملی چون با تعداد زیادی از مردم در ارتباط بود و باید به‌صورت ویژه پیگیری می‌شد، برای من اهمیت داشت.

محسن افشارچی امروز (پنجشنبه، هشتم شهریور ماه) در آیین بهره‌برداری از ۷۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در زنجان که همزمان با هفته دولت برگزار شد، با اشاره به اینکه اتفاقات مسکن ملی قطعاً از تلاش‌های ویژه شهید رئیسی بوده است، اظهار کرد: در مجموعه مربوط به مسکن ملی بخصوص تغییراتی که داشتیم، نتیجه آن چیزی که من در جریان هستیم تا حدودی باعث آرامش شده و روند کار پروژه‌ها در سرآشیبی افتاده است. نزدیک به ۷۰۰۰ واحد تمام‌ شده و ۲۰۰۰ واحد تحویل داده شده و بیش از ۴۰۰۰ واحد هم تقریباً آماده است که این واحدها هم یا تحویل داده شده‌اند یا در مرحله تحویل و انتخاب واحد هستند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: امروز از بخشی که بازدید شد، روند کار امیدوارکننده بود و کل پروژه بزرگ مسکن ملی زنجان که در حوزه ساخت بالاترین و بزرگ‌ترین بود و حالا هم بزرگ‌ترین حجم را در کشور دارد و روند امیدوارکننده است.

وی تاکید کرد: من از مردمی که این خانه‌ها برای آنها ساخته می‌شود و خودشان و دولت دارند تامین مالی می‌کنند، به‌خاطر صبرشان تشکر می‌کنم. کار و پروژه بزرگ معمولاً عدم قطعیت‌هایی دارد. در این بین، مردم صبر کردند و من و سایر دست‌اندرکاران نیز تلاش کردیم و اکنون پروژه به سرپایینی افتاده است. امیدواریم تا پایان سال به ۱۰ هزار واحد تحویلی برسیم و سال بعد هم پرونده‌اش بسته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۸ ۱۳:۲۵

ترو خدا به تهرانیهاهم رسیدگی بفرمایید و نیازمندان مسکن را هم مورد توجه قرار دهید ممنون

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۰۷:۲۳

توروخدا پیگیر مسکن ملی اسلام ابادغرب هم باشید اونجا کسی پاسخگو نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۱۶:۱۴

شیراز چطور باهمین سرعت پیش میره

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۵:۰۰

سلام تورو خدا به داد ما مستاجرا شهر الیگودرز برسید. کسی جواب نمیده

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۰۰:۲۴

رئیس جمهور محترم لطفا یه سر به کرمان و مسکن ملی افتضاحش بزنین ،فقط باید پیشرفت این پروژه رو از نزدیک دید ولله خجالت آوره بخدا خسته شدیم از مستاجری تورو خدا یه حرکتی ،نظارتی،تذکری....