• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403060703751
  • خبرنگار : 50444

معاون وزیر کار خبرداد

افزایش اماکن ورزشی کارگری در کشور به ۵۱۰ مجموعه

افزایش اماکن ورزشی کارگری در کشور به ۵۱۰ مجموعه

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش اماکن ورزشی کارگری در کشور به ۵۱۰ مجموعه خبر داد.

محمد چکشیان در جریان سفر به خراسان شمالی در ۷ شهریور ماه و دیدار با استاندار اظهار کرد: طی سه سال گذشته ۳۴ مکان ورزشی جدید به مجموعه‌های ورزشی کارگری کشور اضافه شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۵۱۰ مجموعه ورزشی ویژه جامعه کار و تولید وجود دارد و رویکرد مناسبی برای ایجاد تحول در این جامعه اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری کشور با خانواده‌هایشان حدود نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: در کنار مسائل معیشتی و رفاهی، توجه به فضاهای فرهنگی و ورزشی می‌تواند سبب تقویت شرایط جسمی و روحی جامعه کار و تولید شود که این موضوع توسعه بیشتر کشور با توجه به حال خوب کارگران را به دنبال دارد.

استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: عزم مدیران این وزارتخانه در خراسان شمالی خدمت به جامعه کارگری در چارچوب قانون به ویژه در حوزه ورزشی است.

محمدرضا حسین نژاد ادامه داد: امسال ۵۷۰ پروژه در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که در نخستین روز از این هفته، افتتاح یکی از پروژه‌های ورزش کارگری را در برنامه‌های خود قرار دادیم و از این بخش حمایت می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی نیز در این دیدار بیان کرد: تلاش کردیم تا توجه ویژه‌ای به ورزش و نشاط جامعه کارگری داشته باشیم و پروژه‌های قدیمی از جمله استخر اسفراین که از سال ۸۹ آغاز شده بود را فعال کردیم.

مهدی اسلام‌خواه اظهار کرد: در مجموع حدود ۷۰ میلیارد تومان ه پروژه‌های ورزشی کارگری استان تزریق مالی شده است و اکنون ۶ مجموعه ورزشی کارگری در پنج شهرستان استان وجود دارد.

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز در این دیدار به تلاش برای افزایش خدمات به مردم اشاره کرد.

صدرمنش افزود: در این راستا ساخت بزرگترین اورژانس استان در دستور کار قرار دارد که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: ساخت نخستین انبار دارویی استان نیز در حال انجام است که کلنگ آن از سال گذشته بر زمین خورده و در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت دارد. 

وی یکی دیگر از مشکلات استان را کمبود دستگاه‌های MRI دانست و گفت: با توجه به نبود دستگاه MRI برای خدمات دهی به افراد دارای وزن بیش از ۱۰۰ کیلوگرم و همچنین کمبود دستگاه‌های MRI، خرید یک دستگاه با امکان خدمات دهی به افراد با وزن بالا در دستور کار قرار گرفت تا مردم استان مجبور به سفر به استان دیگر برای استفاده از آن نشوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha