• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403060603284
  • خبرنگار : 50161

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح آبرسانی در خرمدره

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح آبرسانی در خرمدره
تصویر تزیینی است

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره بهره‌برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

علی‌محمد نادرخانی امروز (ششم شهریور ماه) اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، جمعیتی افزون بر ۱۱ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند. برای اجرای این طرح‌ها، در مجموع اعتباری بالغ بر ۳۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از طرح آبرسانی به سایت جدید اداری خرمدره شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث دو کیلومتر شبکه توزیع آب، ۸۰۰ متر خط انتقال و نصب شیرهای جدا، تخلیه و آتش‌نشانی از جمله این طرح‌ها بود.

او گفت: طرح تامین آب، احداث خطوط انتقال و شبکه توزیع آب فاز سه شهرک گلدشت خرمدره دیگر طرحی بود که امروز به بهره‌برداری رسید. برای اجرای طرح تامین آب شهرک گلدشت خرمدره در مجموع ۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان ادامه داد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از دیگر بخش‌های طرح آبرسانی به شهرک گلدشت بود.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از حفر و تجهیز یک حلقه چاه و تاسیسات آبرسانی مجموعه ورزشی کارگران خرمدره نیز شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث اتاقک فرمان و بازسازی مخزن ذخیره آب دیگر طرحی بود که به‌مناسبت هفته دولت در خرمدره اجرا شد.

او اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه اصلاح شبکه توزیع و بهسازی تاسیسات آبرسانی و توسعه شبکه توزیع در خیابان‌های جمهوری شرقی، خبرنگار و طالقانی در خرمدره به طول دو کیلومتر و با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال انجام شد.

نادرخانی افزود: بهره‌برداری از خط انتقال و چاه رزرو روستای قلعه حسینیه، خط انتقال و چاه جدید روستای نصیرآباد و آغاز عملیات اجرایی طرح تامین آب شرب خرمدره، دیگر طرح‌هایی بود که به‌مناسبت هفته دولت در این شهرستان اجرا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha