• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403060603015
  • خبرنگار : 50605

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تیران و کرون:

۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری و خدماتی در تیران افتتاح می‌شود

۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری و خدماتی در تیران افتتاح می‌شود

ایسنا/اصفهان معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تیران و کرون گفت: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و خدماتی با هزینه ۱۵۰۰ میلیارد ریالی به بهره‌برداری می‌رسد.

امیر عرب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: افتتاح ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شامل گلخانه سبزی و صیفی، آزمایشگاه آب و خاک و پروژه خدماتی شامل احداث مدرسه، اماکن ورزشی، خانه بهداشت و زیرساخت‌های انرژی و مخابراتی است.

وی افزود: برای احداث پروژه‌های خدمات اعتبارات دولتی اختصاص یافته و بخشی از نیاز شهرستان را تأمین می‌کند.

به گفته معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تیران و کرون، با توجه به توسعه کشاورزی در این شهرستان بر اساس سند آمایش سرزمینی، راه‌اندازی گلخانه مدرن توسط بخش خصوصی انجام شده که تعداد عمده‌ای از پروژه‌های بخش خصوصی در این حوزه قرار دارد.

عرب به توسعه زیرساخت‌های انرژی و مخابراتی در تیران و کرون اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به راه‌اندازی گلخانه‌ها، شهرک‌های جدید صنعتی و فعالیت‌های اقتصادی در منطقه توسعه زیرساخت‌ها لازم است که برق‌رسانی و نصب دکل جدید مخابراتی از جمله دیگر پروژه‌های هفته دولت است.

وی به راه‌اندازی مرکز هواشناسی شهر عسگران اشاره و اظهار کرد: سیستم هواشناسی مدرن در تیران و کرون وجود نداشت که سال گذشته با همکاری اداره کل هواشناسی استان اصفهان و اعتبارات محلی، احداث دو ایستگاه در بخش کرون و تیران در دستور کار قرار گرفت که ایستگاه عسگران واقع در بخش کرون آماده بهره‌برداری است و این هفته افتتاح خواهد شد.

معاون فرماندار تیران و کرون به دیگر برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مراسم افتتاحیه پروژه‌های هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و تعدادی از مدیران کل استان اصفهان برگزار می‌شود.

عرب دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه، پرسش و پاسخ مردمی، برپایی میز خدمت و نشست با جمعی از گروه‌های مردمی را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

وی به تبیین برنامه‌ها و اقدامات دولت اشاره کرد و گفت: در این هفته مدیران دستگاه‌های اداری عملکرد یک سال و دستاورد اجرای پروژه‌ها را برای مردم تبیین و تشریح می‌کنند.

معاون فرماندار تیران و کرون خاطرنشان کرد: نشست‌های مردمی و جلسات عمومی در این اطلاع‌رسانی و تبیین برنامه‌ها نقش دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha