• پنجشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060100080
  • خبرنگار : 50617

رئیس اداره فضای سبز محمودآباد خبرداد

اجرای ۱۳ طرح ساماندهی فضای سبز در محمودآباد طی سال جاری

اجرای ۱۳ طرح ساماندهی فضای سبز در محمودآباد طی سال جاری

ایسنا/مازندران رئیس اداره فضای سبز و پارکهای شهرداری محمودآباد از اجرای ۱۳ طرح ساماندهی فضای سبز از ابتدای سال جاری تاکنون در محمودآباد خبرداد و گفت: برای اجرای این ۱۳ طرح اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش ایسنا، عمار قاسمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاشت بیش از ۲۵۰۰۰ جعبه نشاء در سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال انجام شده است، اظهار کرد: فضای سبز بوستان آهومحله با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال ایجاد شده است.

وی با اعلام اینکه برای ایجاد فضای سبز امتداد کنارگذر شرقی، ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: کاشت نهال و پالم در ساحل خیابان آزادی با ۸ میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال و کاشت درخت در پیاده‌روی دریای ۱۴ با ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعتبار انجام شده است.

اجرای ۱۳ طرح ساماندهی فضای سبز در محمودآباد طی سال جاری

قاسمی به ایجاد فضای سبز در پل خیابان آزادی شهر محمودآباد با هزینه ۷۰۰ میلیون ریالی اشاره کرد و گفت: بهسازی اطراف میدان شهید کاظمی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال، بهسازی فضای سبز پارک کودک با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال و بهسازی فضای سبز حاشیه شهرود (دریای ۶) با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده اداره فضای سبز و پارکهای شهرداری محمودآباد در ۴ ماهه نخست سال جاری است.

اجرای ۱۳ طرح ساماندهی فضای سبز در محمودآباد طی سال جاری

رئیس اداره فضای سبز و پارک‌های شهرداری محمودآباد ادامه داد: فضای سبز پارک ساحل مرمر با هزینه ۳۰۰ میلیون ریالی بهسازی شد.

وی با عنوان اینکه تمامی درختان سطح شهر با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال سم پاشی شده است، یادآور شد: ۹۲۰۰۰ لیتر آبیاری تقریبی به صورت روزانه توسط کامیون های آبپاش با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

اجرای ۱۳ طرح ساماندهی فضای سبز در محمودآباد طی سال جاری

قاسمی خاطرنشان کرد: برای بهسازی فضای سبز کنارگذر غربی ۴۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha