• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403053121708
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

توقیف ۳۲ خودرو شوتی در خراسان جنوبی

توقیف ۳۲ خودرو شوتی در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف ۳۲ دستگاه خودروی شوتی در اجرای هشتمین طرح مقابله با سوخت قاچاق در استان خبر داد. 

 سرهنگ یدالله دهقان امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد دراین باره اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، هشتمین مرحله طرح استانی مقابله با خودروهای شوتی و قاچاقچیان سوخت در قالب طرح ضربتی ۲۴ ساعته در محورهای مواصلاتی سطح استان برگزار شد.

وی افزود: مأموران با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی وکنترل محورهای مواصلاتی استان به ۳۲ دستگاه خودروی شوتی مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۴۵ هزار لیتر انواع فراورده های نفتی به ارزش ۲۷ میلیارد ریال کشف کردند.

وی از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

توقیف ۱۲دستگاه خودروی شوتی در قاینات

فرمانده انتظامی قاینات هم گفت: ماموران انتظامی ۱۲ دستگاه خودروی شوتی و سوختکش را توقیف و هشت هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان قاینات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۱۲ دستگاه خودرو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هشت هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات افزود: مأموران در این خصوص ۱۲ دستگاه خودرو توقیف و ۱۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: قاچاق از عوامل ناامنی اقتصادی است و پلیس با عوامل قاچاق به شدت و برابر قانون برخورد می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۱ ۰۵:۲۸

دم شما گرم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۱ ۱۴:۲۴

عالی بود کاشکی همیشه پلیس برخورد کنه نه فقط بخاطر گذاشتن طرح باشه ممنون

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۰۸:۲۵

دوستان عزیز مردم از بدبختی سوخت قاچاق میکن

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۱۰:۴۹

مردم از گرسنگی سوخت بری می‌کنند در بلوچستان با نبود شغل مجبورند سوخت بری کنند واقعا فکری برای مردم بلوچستان کنند تا به درآمد برسند ،عزیزان سوخت بر به ناچار با جانشان بازی می‌کنند واقعاً خطر سوخت بری روزانه چندین سوخت بر زنده زنده در آتش میسوزند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۰۴:۰۲

بنام خدا خدا سلام خدمت محترم خراسان جنوبی جهت شوتی سواران سوخت..... این امرراجدی توسط دستگاهای پلیسی و امنیتی دنبال کنید چون توی این مسیر بدلیل با زیادی که بابک سواری پژووغیره....به مقصد می‌رسانند جان هزاران آدم بیگناه را گرفته وبهبدترین نحوه ممکن جا

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۰۶:۳۷

اگر واقعا اینها دنبال امنیت هستند پس با گرانیها برخورد کنند اقتصاد درست کنند وقتی خود مامور یک شب گرسنه باشه بعد میفهمم که چرا مردم خلاف میکنند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۱۰:۲۰

اون جوونی که کار نداره جون خودشو تو یه قوطی حلبی میزاره و میره دوقرون گیرش بیاد برا امرار معاشش زورتون میاد ، چهارتا کارخونه بزنین جوون غلط کنه بره شوتی ...

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۱۳:۱۹

همین شوتی ها در سال قاتل صدها نفر در جاده هستند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۱۳:۵۲

بیشترقاچاق چیان استان هرمزگان خراسان سیستان وبلوچستان شوتی های سواری ونیسان وانت افرادافغانی هستن؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۲۱:۳۱

از بیچارگی از فقر از شرمندگی جلو زن و بچه هاشون جان خودشونه بخاطره چند لیتر گازوئیل یا نفت به خطر میندازن،دگه،مطمعنم،کسی،جان خودشه که با جان خودشو افراد مقابل مواجه بشونددنبال این کارا نمیرفتن،

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۲۳:۴۳

سلام مردم ای بیکاری این کار میکنن. چند تا کارخونه بزنید. ببینید کی می‌ره سوخت کشی کنه