• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403053020344
  • منبع : نمایندگی سمنان

«طرح انصار» طرحی با مزایای متعدد برای سربازان غایب بالای ۸ سال

«طرح انصار» طرحی با مزایای متعدد برای سربازان غایب بالای ۸ سال

ایسنا/سمنان معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: مشمولان بالای ۸ سال غیبت میتوانند خدمت سربازی خود را در طرح انصار سپاه پاسداران به صورت پاره وقت سپری کنند.

سرهنگ حسین پیوندی 30 مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: مشمولان بالای ۸ سال غیبت می توانند خدمت سربازی خود را در طرح انصار سپاه پاسداران به صورت پاره وقت سپری کنند و با شرکت در طرح انصار از مزایای انعطاف در مدت حضور و انتخاب ساعت حضور در محل کار به صورت توافقی بهره مند می شوند.

وی گفت: عدم محدویت سقف کسر خدمت، انعطاف در مدت خدمت وظیفه عمومی (۱۴ الی ۲۱ ماه)،حذف دو ماه آموزش شبانه روزی، بخشش اضافه خدمت سنواتی و امکان خروج از کشور برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات و حج و به کارگیری مشمولان طرح متناسب با تخصص ،مهارت و توانمندی افراد و...از مزایای این طرح است.

سرهنگ پیوندی افزود: در این طرح مشمولان متاهل از امتیاز دو ماه کسر خدمت، مشمولان دارای فرزند اول از ۳ ماه کسر خدمت، مشمولان دارای فرزند دوم ۴ ماه و فرزند سوم از امتیاز ۵ ماه کسر خدمت برخوردار می شوند. همچنین کسر خدمت بواسطه عضویت در بسیج در دوران قبل از ورود به غیبت، کسری به واسطه ی سابقه ایثارگری والدین اعم از خدمت در جبهه یا جانبازی نیز از دیگر مزایای این طرح است.

وی بیان کرد: این دسته از افراد مشمول در سپاه پاسداران شهرستان و استان محل سکونت بکارگیری می شوند و همچنین همزمان با انجام خدمت سربازی می توانند اشتغال به کار داشته و از بیمه برخوردار شوند.

این مقام انتظامی افزود: متقاضیان طرح می بایست در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت نام به نزدیکترین رده های سپاه یا پایگاه های بسیج حوزه های مقاومت سپاه استانی ، شهرستانی و ... مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فراجا استان خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسانهای داخلی سروش ایتا و روبیکا به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha