• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052718510
  • منبع : بازار

تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۳ /جدول مقایسه هزینه فریم‌ورک‌ها

تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۳ /جدول مقایسه هزینه فریم‌ورک‌ها

در سال ۱۴۰۳، طراحی وب‌سایت دیگر به یک عرصه رقابتی و پیچیده تبدیل شده است که نیاز به درک عمیقی از نیازهای پروژه، قیمت طراحی سایت، بهره گیری از مزیت های مناسب ترین زبان برنامه نویسی و انتخاب بهترین فریم‌ورک‌ آن زبان دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از ویستا اپ، براساس آمار رسمی و معتبر، ۷۰% از پروژه‌های طراحی سایت با بودجه‌های بیش از حد اولیه، در طی ۱۸ ماه شکست خورده‌اند! از همین رو، چیزی در حدود ۸۵% از مشتریان ترجیح می‌دهند با شرکت‌های طراحی وب کار کنند که برنامه‌های دقیق و شفافی برای مدیریت هزینه‌ها دریافت کنند.

در این مقاله، به‌طور تخصصی به بررسی تعرفه‌های طراحی سایت در سال ۱۴۰۳ و برخی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت خواهیم پرداخت که علاوه بر مدیریت بهتر هزینه ها، در کیفیت پروژه و بازدهی سرمایه گذاری کسب و کار نیز تاثیر مهمی ایفا می کند.

تعرفه طراحی سایت در سال ۱۴۰۳

تعرفه طراحی سایت دارای مقدار ثابتی نیست و براساس عوامل مختلف متغیر است. یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت ساخت سایت، اختصاصی یا وردپرسی بودن آن در نظر گرفته می شود که انتخاب هرکدام از این انواع، موجب اقدامات متعدد و صرف هزینه های متفاوت خواهد شد.

  • تعرفه طراحی سایت وردپرس سال ۱۴۰۳: از ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان
  • تعرفه طراحی سایت اختصاصی سال ۱۴۰۳: از ۱۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان

عوامل ثانویه موثر بر تعرفه طراحی سایت در سال ۱۴۰۳

البته باید در نظر داشته باشید که شرکت های مختلف طراحی سایت براساس عوامل متعددی چون پیچیدگی های پروژه سایت، کیفیت مورد ارائه، تکنولوژی های مورد استفاده، فیچرها و قابلیت های مورد برنامه نویسی در وبسایت و عواملی از این قبیل هم در تعرفه طراحی سایت سال ۱۴۰۳ نقش ایفا می کنند و هزینه های گفته شده، استاندارد تعرفه های مورد ارائه برای پروژه هایی با کیفیت ایده آل پلتفرم، توسط شرکت های نرم افزاری برتر ارائه می شوند.

مقایسه تعرفه طراحی انواع سایت ۱۴۰۳

مهم ترین فاکتور تعیین کننده قیمت طراحی سایت، حوزه فعالیت وبسایت است. چرا که این عامل به تنهایی تعیین کننده موارد بسیار مهم تری از جمله ویژگی ها و قابلیت های لازم به ارائه در وبسایت خواهد بود؛ اینکه چه انتظاراتی از کسب و کارتان دارید و لازم است چه امکاناتی در پلتفرم برای شما طراحی و برنامه نویسی شود، همگی تحت تاثیر حوزه کاری شما است. در ادامه قرار است تعرفه طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی را دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم.

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی ۱۴۰۳

به طور کلی سایت های فروشگاهی باید از قابلیت ها و امکانات متعددی برخوردار باشند تا کاربران بتوانند به راحتی بررسی ها و خرید خود را با موفقیت و پس از کسب یک تجربه کاربری خوب به انجام برسانند. به همین دلیل، تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی که به علت تعدد بالای صفحات محصول، صفحات خرید، فروشگاه ها، بلاگ ها، کدها و تخفیف و… بالاتر است؛ چرا که پیچیدگی بسیار بیشتری نسبت به سایر انواع طراحی سایت خواهد داشت. از همین رو به طور معمول و در حالت استاندارد آن، تعرفه طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی از چیزی در حدود ۱۲۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان شروع می شود و تعرفه ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس نیز به طور تقریبی از ۲۵،۰۰۰،۰۰۰۰ تومان شروع شده و بسته به قابلیت ها و فیچرهای دیگر بالاتر می رود.

قیمت طراحی سایت شرکتی ۱۴۰۳

در مقابل، سایت های شرکتی و سازمانی، نیازی به صفحات گوناگون و قابلیت های متعدد ندارند؛ چرا که اهداف چنین پلتفرم هایی به طور عمده معرفی کسب و کار و برند سازمان است و کاربران نیز نیاز به انجام اقدام خاصی در آنها نخواهند داشت. در چنین سایت هایی صفحات درباره ما، تماس با ما، خدمات و مواردی از این قبیل از جمله مهم ترین صفحات اند که تنها به ارائه اطلاعات خاصی می پردازند و طراحی و برنامه نویسی آنها به پیچیدگی خاصی نیاز نخواهد داشت. به همین دلیل نیز قیمت طراحی سایت شرکتی نیز از حدود ۸۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان شروع می شود.

"تا به این قسمت، به بررسی تعرفه طراحی سایت با تمرکز بر حوزه فعالیتی پلتفرم پرداختیم. در ادامه قرار است قیمت ساخت وبسایت را از دید روش های توسعه (برنامه نویسی شده یا CMS) بررسی نماییم."

تعرفه طراحی سایت وردپرسی ۱۴۰۳

قیمت طراحی سایت با استفاده از این وردپرس، از بازه قیمتی حدود ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان شروع می شود؛ لازم به ذکر است با وجود رایگان بودن این سیستم مدیریت محتوا، اقدامات بسیاری تا رسیدن به یک وبسایت خوب نیاز به انجام است. در این روش، اگر از قالب های آماده استفاده کنید، هزینه تمام شده طراحی سایت وردپرسی کمتر خواهد بود؛ در صورت ساخت سایت با المنتور (Elementor) و یا ویژوال کامپوزر (Visual Composer) کمی قیمت بالاتر خواهد بود و در صورت برنامه نویسی نیز حتی بیشتر خواهد شد.

تعرفه طراحی سایت وردپرسی کدنویسی شده!

سیستم وردپرس امکان انجام کدنویسی را هم بر روی پلتفرم های خود به توسعه دهندگان می دهد! این کدنویسی میتواند صرفا افزودن کدهایی CSS برای فیچرها و طرح های بصری جانبی باشد و یا اینکه سفارش دهید قالب وردپرسی اختصاصی خودتان را برایتان بسازند که به طور قطع، بسته به شرکت نرم افزاری مورد سفارش، هزینه های جداگانه خود را نیاز خواهد داشت. در میان انواع طراحی سایت وردپرسی هم تعرفه ها متفاوت است. برای مثال قیمت طراحی سایت وردپرسی آموزشی از ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان شروع می شود.

مقایسه تعرفه طراحی سایت اختصاصی در سال ۱۴۰۳

یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت سایت اختصاصی، انتخاب زبان مناسب برای توسعه است. در ادامه این اقدام و انتخاب زبان برنامه نویسی سایت، بحث انتخاب از میان فریم ورک های هر زبان مطرح می شود که نقش تعیین کننده ای در تعرفه طراحی سایت اختصاصی ایفا می کند. از آنجایی که توسعه وبسایت در دو بخش فرانت اند و بک اند دسته بندی می شود، فریم ورک های این دو بخش از طراحی سایت نیز در دو گروه فریم ورک های فرانت اند و فریم ورک های بک اند قابل بررسی اند. تعرفه فریم ورک های برنامه نویسی سایت در سمت سرور و بک اند، نسبت به سمت فرانت اند بیشتر در نظر گرفته می شود که در میان فریم ورک های خود بک اند نیز، تعرفه ها برحسب معیارهای متعدد، متفاوت است. در تصویر زیر، با دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر میتوانید مقایسه بهتری انجام دهید.

تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۳ /جدول مقایسه هزینه فریم‌ورک‌ها

همانطور که گفتیم، تعرفه فریم ورک های طراحی سایت در سمت فرانت اند، از تعرفه هزینه های بک اند کمتر است. در ادامه جدول مشابه بالا را برای مقایسه هزینه های توسعه فرانت اند وب آورده ایم.

تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۳ /جدول مقایسه هزینه فریم‌ورک‌ها

کلام پایانی

در اولین بخش از این مقاله، تعرفه طراحی سایت در سال ۱۴۰۳ را برحسب نوع کسب و کار بررسی کردیم و گفتیم که نوع پلتفرم شما (فروشگاهی، شرکتی یا…) در قیمت ساخت سایت تاثیرگذار است. سپس، تعرفه طراحی وبسایت را از دیدگاه روش توسعه (اختصاصی یا وردپرسی) مورد بررسی قرار دادیم و بیان کردیم که هزینه ساخت سایت از حدود ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ الی ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان برای سایت های وردپرسی شروع می شود و برای سایت های اختصاصی تعرفه حدود ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان به بالا در نظر گرفته می‌شود. در نهایت بهتر است به این نکته مهم نیز اشاره کنیم که علاوه بر موارد مورد بررسی، مدیریت درست هزینه‌ها در سایر تصمیمات و اقدامات پروژه نیز به کاهش ریسک‌ها و افزایش شانس موفقیت در پروژه‌های طراحی سایت منجر خواهند شد که نباید نسبت به آنها بی توجه باشید!

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha