• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403052717988
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

اجرای یک معافیت جدید سربازی از اول شهریور امسال

اجرای یک معافیت جدید سربازی از اول شهریور امسال

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان غیرغایب بالای ۳۵ سال سن و دارای دو فرزند از تاریخ اول شهریورماه امسال می توانند برای معافیت سربازی از طریق دفاتر پلیس+۱۰ اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: به استناد تبصره یک بند ط ماده ۱۰۲ قانون برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران ودر راستای  سیاست‌های کلی جمعیت، مشمولان غیرغایب بالای ۳۵ سال سن و دارای حداقل دو فرزند از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

کلیه مشمولانی که از ابتدای سال ۱۴۰۳ در شمول این قانون قرارگرفته‌اند، به شرط نداشتن غیبت و رسیدن به سن ۳۵ سال تمام و دارا بودن حداقل دو فرزند، می توانند از تاریخ اول شهریورماه با به همراه داشتن مدارک لازم از قبیل اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی خود، همسر و فرزندان و آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و درخواست معافیت مربوطه را ثبت کنند تا پس از بررسی مدارک و احراز شرایط  از معافیت مذکور بهره‌مند شوند.

کارکنان وظیفه حین خدمت که فاقد غیبت سنواتی بوده و در شمول  مقررات این معافیت قرار می‌گیرند ، با ارائه مدارک مورد نظر  به یگان خدمتی و احراز شرایط اولیه،می توانند به همراه گواهی اشتغال به خدمت به دفاتر پلیس+۱۰ برای ثبت درخواست مراجعه کنند. برابر قانون ابلاغی، این معافیت به مشمولان غایب تعلق نم‌ گیرد و اولین شرط رسیدگی به درخواست‌های ثبت شده عدم درج غیبت در سوابق مشمولان است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۵۳

وای خدای من. چه خوووب... دیگه کار چند میلیون نفر راه افتاد...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۵۶

ایا داریم کسی رو که هم دوتا بچه داشته باشه-هم بالا ی35 سال سن و غیبت هم نداشته باشه؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۲۳

سلام بله سربازان فراری که درموقه مقرر به خدمت سربازی رفتن شامل این طرح میشوند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۳۱

شاید یه دونفر از پسرای نمایندگان با این شرایط باشن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۴۶

بله داریم دانشجویان دوره دکتری

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۲۰

۹۹٪ افرادی که ۳۵ سال سن دارن یا غیبت دارن یا فرارین . چه کسی تونسته تا این سن هم درس بخونه هم کار کنه هم زن بگیره و بچه دار بشه ، اونم ۲ تا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۰۶

من خودم ۳۵ سال سن دارم تاحالا هیچ اقدامی نکردم دفترچه خلاصه هیچی اصلا اقدام نکردم الان دقیق نمیدونم چند ساله واسع منم غیبت حساب نمیشه یا فرقی نمیکنه منم فراری حساب میشم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۰۰:۱۲

من ۷ ماه خدمت کردم از سال 87 تا الان هم دیگه نرفتم ادامه‌ی خدمتمو آیا ب من هم تعلق میگیره سنم 37 ساله و دوتا بچه هم دارم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۰۹:۵۱

نه